Seda, et klient peab 20 sendi tualetiraha saamiseks tülitama klienditeenindajat-müüjat, ei pidanud nad rahuldavaks lahenduseks, kuna nii on klient sunnitud segama müüja tööd vastava osakonna klientide teenindamisel. Taolist lahendust pidasid nad ebaprofessionaalseks, ebamugavaks ning inimväärikust alandavaks nii klientide kui klienditeenindajate jaoks, mis ei anna tunnistust euroopalikust kliendisõbralikkusest.

Euroopa pealinnade kesksetes kaubanduskeskustes selliseid lahendusi ei kohta – on loomulik, et seal on tualetid klientidele tasuta ning klient ei pea tülitama müüjaid taoliste müüja otsestesse töökohustustesse mittepuutuvate küsimustega. Kaubamaja erinevate osakondade klienditeenindajad vahetavad raha küll viisakalt, kuid sageli on nad tundnud muret, et 20-sendised võivad neil otsas olla.

Narva maantee poolses osas esimese korruse tualeti ees oli vahepeal vanaproua, kes vahetas raha ning see oli kliendile suhteliselt mugav lahendus. Viimastel kuudel seal aga enam rahavahetajat pole. Paar kuud tagasi soovisin vahetada kahte 10-sendist 20-sendiseks seal asuvas R-kioskis, kuid sealt saadeti mind kohe vastas asuvasse Monexisse. Monexis jällegi vastati, et tualetiraha vahetamine pole nende kohustus, kuna nad pole selle kohta vastavat korraldust saanud.

Nii toimub mainekas Viru keskuses klientide asjatu jooksutamine, mis ei tee ettevõttele sugugi au. Viru keskuses toimuvad praegu mitmed uuendused. Tahaks loota, et nende uuenduste sisseviimisel ei unustataks ka ülalkirjeldatud inimlikku valdkonda. Nii jõuaks Viru keskus Euroopa tasemele, kus kliendisõbralikkus on prioriteet.

Parimaks lahenduseks oleks tasuta tualettide olemasolu. Vahelahenduseks oleks mündivahetusautomaadi paigaldamine, nii nagu see on Tallinna bussijaamas. Mündivahetusautomaat võiks olla ka bussiterminaalis, kuna seal pärast kella 22.00, kui kauplused on kinni, puudub hilistel reisijatel üldse võimalus raha vahetada.

Kommenteerib Viru keskuse turundus- ja kommunikatsioonidirektor Taivi Koitla:

"Kriitika on omal kohal. Oleme olukorrast teadlikud ja tegeleme aktiivselt olukorra parandamise ning tualettide kasutusmugavuse tõstmisega. Siinkohal palume külastajatelt remondiperioodiks kannatlikku meelt ning vabandame võimalike ebamugavuste tekitamise pärast. Bussiterminali tualetid on Tallinna transpordiameti vastutusalas, kuid edastame kindlasti ka neile soovituse antud piirkonda mündivahetusaparaat paigutada."