Avaldame siinkohal valiku lugejate reaktsioone ühistranspordi problemaatikat puudutavale üleskutsele

abc

Mustamäelt Haabersti. Nad võiksidki näiteks liini nr 37 alles jätta ja et see sõidaks tööpäeviti ka mitte ainult nv'l.

Kalamaja

trammiliin Kopli - Tondi. Peaks ju olema nii lihtne, sest rööpad on olemas. Praegu sõidavad mõlemad trammiliinid bussijaama suunas ja Vabaduse platsi ei lähe midagi.

Vassiili

Võiks vähendada Lasnamäe liine, kuna need on jumala tühjad päevasel ajal ja lisada Nõmme ja Tiskre suunale busse, kuna need on ka päeval täis ja liiguvad harva.

hobus

vaja oleks Pääskülast läbi Nõmme keskuse ülemistele liikuvat bussi. Et pääseks keskusesse ja lennujaama

sabaka

juurde oleks vaja saada kindlasti mustamäelt otse lasnamäele minevaid busse. Ja juurde oleks vaja saada bussipeatust filtri tee ja s6jakooli peatuste vahele, kuskile endise Tere piimakombinaadi juurde, sest seal asub palju ettev6tteid kuhu oleks vaja tööle saada. Samuti oleks juurde vaja bussiliine mis s6idaks peetri kylast kesklinna, sest ka sinnakanti on loodud palju uusi töökohti

Tiia

Mustamäelt Rocca al Mare keskuse juurde võiks ka midagi sõita.Szolnoki või Kaja juurest,ümberistumistega võtab tööle minek üle tunni.

Ülemiste City

Kopli/Mustamäe - > Tehnika tn -> Ülemiste city. Hetkel Ülemiste City pea üldse katmata uute liinidega!

Õhtuti võid bussi ootama jäädagi...

Kindlasti tuleks üle vaadata, liinid 21 ja 21A alates Haabersti peatusest kakumäe poole. Need bussid sõidavad ikka väga imelikult. Esiteks võiksid bussid tihedamini sõita, mõtlen just õhtuseid aega ei ole just eriti mõnus õhtul 40 minutit bussi oodata. Teiseks, ei ole eriti mõtet kui kaks bussi järjest sõidavad ja siis pikk vahe see. Tihtipeale on 21 ja 21A lausa üksteisel sabas. Aegajalt mõtlen, et kes küll neid graafikuid koostab. Rahvast on nii palju Kakumäe kanti juurde kolinud, aga ühistranstport sõidab ikka nagu 20 aastat tagasi

Sten Arrak

Kindlasti oleks vaja tihendada bussi liini nr. 20 ja 20-A sõidugraafikut. Seda eriti hommikusel ja õhtusel tipptunni ajal. Sõidan selle bussiga igapäevaselt tööle ja koju. Buss on alati ülerahvastatud, mis näitab, et võiks tihedamini sõita. Bussis sõites on näha, et enamuses reisijatest väljub kohe Pärnu mnt. silla peal esimestes peatustes. Kalevi peatuses (kus ka mina väljun) jääb bussi veel vaid mõned reisijad. Probleem on selles, et Mustamäelt ei ole muud otseühendust Pärnu mnt. silla kaudu kesklinna, kui buss nr. 20. Muidugi võib sõita ka trolliga Vabaduse väljakule ja sealt trammiga Tondile. Kuid selline mitme transpordivahendiga sõitmine on tunduvalt ebamugavam ja aeganõudvam, kui otse liin. Minu ettepanek: tihendada hommikul ja õhtul bussiliini nr. 20

Lootus

Veel oleks vaja kiiremat bussi mis sõidaks Lasnamäelt Piritale, hetkel on ainult nr.49 mis keerleb nii kaua, et Piritale jõuab terve tund aega bussis loksumas.

Lootus veel

Lasnamäelt ei pääse ligi bussidega suurtesse haiglatesse - PERH-i, ITK-sse, LTKH-sse, Lastehaiglasse. See on suur probleem haigetele. Kui keegi arvab,, et Magistralli peatuselt on mugav tulle, siis ta väga eksib, sest haigele inimesele see ei ole lühike tee.

Ümberistumised

Lisaks liinidele tuleks arendada ümberistumisvõimalusi suurematel ristmikel. Näiteks Pärnu maantee - Tammsaare/Järvevana tee. Praegu puudub seal igasugune ümberistumisvõimalus, mis tähendab, et näiteks Nõmmelt lennujaama saab ainult läbi kesklinna või siis Mustamäe.

Ümberistumisvõimalus ristmikul (vaadake näiteks Helsinki suuremate magistraalide ristmikke) tähendab, et peatused on ristmiku lähedal, nende vahel on kõiki suundasid normaalselt ühendavad kõnniteed ja ülekäigud, ning busside graafikud on koordineeritud, nii et levinumad või tõenäolisemad ühendused oleksid teostatavad minimaalse ootamisega.

Mihkel

Lasnamäelt (va Majaka piirkonnast) ei saa normaalselt Balti jaama. Rongi peale minek tähendab sõitu Hobujaama ja seal 10 minutilist sunnitud pausi.

RJ

Oleks vaja bussiliini Tallinn-Peetri alevik, kus kehtiksid samad tingimused kui Tallinnas või siis nendele, kes on Tallinna elanikud.

Mai

Kuidas on võimalik Laagrist normaalselt sõita Ülemiste keskuse juurde, Suur-Sõjamäele või Lennujaama? Ainult autoga sest ühistransporti kasutades tuleb läbida kesklinn :(

Töölkäija

Päris palju rahvast käib Paneeli/Betooni st Lasnamäe tööstusrajoonis tööl. Elcoteci jaoks tehti bussile 54 jõnks sisse, aga ülejäänud rahvas? Ligi pääseb bussiga 55, mis kuidagi kesklinnani ei ulatu - sellele saab ainult ümberistumistega (harva ka) ja seetõttu ei saa autost loobuda.

Pragmaatik

Õismäe ekspressidele 46 ja 47 lisada Haabersti peatus. See annaks Kakumäe ja Tiskre elanikele parema ümberistumisvõimalused ja võimaldaks Saku suurhalli ja Rocca keskuse külastajatel neid busse kasutada. Sõiduaega see üksik peatus oluliselt ei mõjutaks, kuna nagunii seisavad need bussid Haabersti ringi juures ummikus.

Mannu

Kindlasti oleks vaja liinile nr 34A AINULT liigendbusse, eriti veel kooliajaks. Selle liini teenendada jäävad kaks kalmistut, Teletorn, torni juures olev ja Altmetsa tee elurajoonid ning Muuga aedlinn. Ei ole meeldiv sõita täiskiilutud lühikeses bussis.

....

Väga sooviks bussiliini Nõmmelt Järvevana tee kaudu Ülemistele ja võiks olla ka liin Männikult kuhugi Kadaka/Õismäe kanti marsruudil Männiku tee - Pärnu mnt - Tammsaare tee - ...?