"Ei saa ka aru, miks ei viida autoliiklust maa alla, näiteks alates Vabaduse platsist kuni Narva mnt alguseni. Kindlasti saaks sellise "rohelise" projekti jaoks EList raha lunida."

"Kõik liigub väga vaevaliselt. Detailplaneeringuid menetletakse kümneid aastaid. Eriti jube on visiitkaart - sadamaala. Tuukri tänava ja D-Terminaali vahel oleks nagu aeg jäädavalt seisma jäänud, mitte midagi ei toimu. Mingi nõuka lõhnaga prahti täis maa-ala."

"Tehke palun linn mere poolt korda, kõik need jalakäijate alad ja muu linnaruum - viige see mere poole ja arendage seal. Üleeile avaldati siis ka Rävala Galerii versioon. Tore-tore, aga kust kõik need inimesed, jalutajad, ostlejad, nautijad tulevad? Selleks on inimestel raha vaja, aga tööinimeste palgad...500!? Meie kliimas nii väga ikka ei mõnule tänaval. Reidi teed on ka vaja, muu liiklus (autod) peab ka toimima, teenindav transport jne. Lihtsalt planeerimise faasis tuleb kõvasti rohkem vaeva näha."

"See idiootne projekt teenib ainult turisti ja tema pealt teenida tahtvate ärimeeste huve! Tavalisel eesti inimesel on ju linna asja kas asjaajamiseks, tööle, kooli jne. Kes seal tänavakohvikutes patseerivad ja jalutavad? Suures enamuses turistid, marginaalne osa ehk kohalikke ka. Paneks üldse kesklinna kinni? Vahet pole, et pealinn...Tundub, et autodes liikleb ainult mingi kolmanda järgu praht, kelle huve pole vaja arvestada. Autojuht pole maksumaksja, kodanik ega ka inimene. Õigused on ainult hipsteritel, kelledel pole lapsi ega vanureid vaja sõidutada. Seda linna enda loodud olude sunnil. Alustaks põhjustest, mitte tagajärjest? Selleks vist oidu napib? Selle asemel, et teha kõigi elu paremaks, edendatakse vaid omi huve!"

"Ostujõuline inimene liigub autoga, kui ta linna tulla ei saa, siis surevad poed välja. Või kui autoga linna tulemine tehakse eriti ebamugavaks. Kesklinnast saab muuseum. Narva mnt ja Pärnu mnt alla tuleks autodele tunnel teha. Kanalist linnatulek tahetakse ära rikkuda ja Gonsiori autodele kinni panna, Narva mnt ja Pärnu mnt algus tahetakse autodele kinni panna. Sisuliselt ei olegi võimalik enam ida poolt tulijatel normaalselt linna jõuda. See ei ole ka kuidagi normaalne ja jätkusuutlik lahendus. Ühesõnaga ei poolda sellist lahendust, kus tohutu suur linnaruumi osa muudetakse tarbetuks. Kindlasti on võimalik seal paremaid lahendusi leida."

"Kes nendel lõpututel jalakäijate aladel sügis-talvekuudel jalutama, pargis istuma ja rattaga sõitma hakkavad? Kes nendest lõpututest kaubakeskustest, mis on täis täpselt ühesugust kraami, vabandust, Kaubamajas ka väga kallist kraami, mis on ikka vähemusele mõeldud, ostma hakkavad? Juba praegu on vaevaline kasvõi vanalinna elanikel, et kui toidupoest oleks vaja tuua natuke rohkem süüa, viia midagi keemilisse puhastusse vms, ei saa autoga sõita, kui siis hommikul kella 7-10ni. Aga kui sul on näiteks väike laps ja endal ainult kaks kätt, mitte kümme."

"Lisaks võiks linn teha korda juba olemasolevad jalutamiskohad - nimelt pargiteed! Vähegi vihmase ilma korral oled porine! Tehke parkidesse korralikud teed nt suvekohvikud, muusikutele esinemispaviljonid jne. Kultuurikilomeeter on siiani nagu on, sealsamas ka üks suur park ootab jalutajaid. Snelli park vajaks samuti porivabu teid. Alustaks olemasoleva parandamisest? Enamik kohalikke läheb ju suveks maale, kellele seda jalutuskoridori talvelgi vaja on? Võtke siis majad ka maha, oleks päikestki. Ikkagi tekib küsimus, kellele see "projekt" tegelikult kasulik on? Roheline muinasjutt aitab vaid projekti müüa."

"Iga selline areng on ju positiivne. Samas kõige ilmselgemalt vajaks loogilist lahendust vanalinna kontaktvöönd Balti jaamast kuni Linnahalli esiseni k.a Mere pst kuni Viru ringini. Linnahalli esine üüratu teederägastik võiks küll minna tasandi võrra alla ja sinna kohale võiks moodustuda linna esindusväljak. Muidu jääb sadamaala ikka ühe suure magistraaliga muust südalinnast eraldatuks. Saaks planeerida ka Tornide väljaku pargiala liitmist üle Skoone bastioni näiteks Mere pst kaasates kuni Tammsaare pargini välja. Sinna saaks teha igasuguseid jalakäiate koridore jms."

"Turistile on see positiivne, ilmselt ka kesklinna elanikule, teistele see pakub vähe. Meil puudub tänava- ja kohvikukultuur, eestlane tahab rohkem privaatsust. Iseasi, kui inimesi tuuakse sisse, siis võib see muutuda. Kaubandus pole samuti mingi tõmbenumber. Ei poolda küll auto kultust, samas mingist müstilisest jalakäijate hordidest, kes peatänavat ummistama hakkavad, pole ka mõtet unistada, kõik see on vägagi hooajaline. Kesklinna kohvikud ja kaubandus on sellise hinnatasemega, see ei saagi enamusele midagi pakkuda. Samuti on kinnisvaraga, mille hind on iseenesest põhjuseks kaugemale kolida."

"Olgem ausad, liikluse osas teenivad muudatused siiski peamiselt ärihuve kesklinna sadamas. Jutt käib liikluskoormuse suurenemisest. Reidi tee on tõenäoliselt vajalik, kuid esitatud mahus näib olevat vajadus kulutada ära teatud summa ripakil raha. Napi alla tunnise tipptunni pärast Piritalt tulles rajada 13 rajaga liiklussõlm autodele, kus peamiselt 1-2 inimest samal ajal, kui linnas püütakse liiklust vähendada, on vastuoluline plaan. Kuhu suubub Lasnamäelt tulev liiklus pärast Gonsiori muutumist ühesuunaliseks? Millised on muud võimalikud variandid suunata veokite sadamasse liiklust?"