Ilmselgelt on seekord kombatud rahva taluvuspiiri, kuna pea pooled inimesed, kes üldse midagi ütlesid, pidasid vajalikuks ühel või teisel moel reklaamipause kiruda.

"Kohad jaotusid õiglaselt, aga sagedased reklaamipausid otseülekandes on nõme ja mage! Ees ja järel ning võimalikul vaheajal reklaame näidata oleks okei, aga niimoodi..." arutleb lugeja.

"Jäin täiesti rahule. Ott oli kaval - valis sellise eestlastele südamelähedase loo, kuid hea laulja suudab võita ka välismaa artisti parodeerides, seega tubli töö, Koit! Mulle väga meeldis ka Andero esitus. Ja lugupeetud TV3, kas tõesti pidi neid reklaame nii palju olema? Masendav," lõpetab muidu üdini positiivne kommenteerija negatiivse noodiga.

"Kui poleks olnud neid lõputuid reklaamipause praktiliselt iga laulu järel, oleks võinud finaalsaatega täiesti rahule jääda," kõlab kõige populaarsem kommentaar.

"Kahjuks rikkus saade reklaamide vaatamist. Meie erakanaleid vaadates on tihti tunne, et saated on reklaami vaheaegade täitmiseks. Olen ka kellaga aega võtnud ja vahel on nad isegi üle 12 minuti pikad ja tunnis oma 3 korda. Ühtlasi tundub, et kanali töötajad põevad Alzheimeri tõbe, kuna püüavad igas reklaamipausis ja korduvalt oma enda saadete reklaame näidates neid meelde tuletada," arvab üks lugeja.

"Kõik oli ilus ja kena, aga reklaamipausid rikkusid asja totaalselt ära!" kinnitab teine.

"Oli väga hea kontsert, kui vaid ei oleks olnud nii palju neid paljunähtud reklaame. Meie televisioon on muutunud põhiliselt ainult reklaami edastajaks - muu asi on muuseas," ütleb kolmas.

"Pettumus. 3 tundi ja 8 laulu," võtab neljas teema kokku.