"Me maksame peale bussidele, rongidele, praamidele. Ja nüüd lennukitele kahjuks ei või? Kahju, et meie valitsus on nii saamatult asja ajanud - lätlaste firmat ei pane keegi kinni samal põhjusel. Kas lätlased on asja kuidagi paremini ajanud? Minul on küll kahju. Ja kui kaob oma lennufirma, siis kaovad meilt siit ka teised otselennuvõimalused. Air Baltic avas ju sinna liine, kuhu EA landas ja Leeduga nad ju tegid nii: panid Vilniusest palju otselende lendama, ajasid Leedu Õhu pankrotti ja pärast seda panid ka kõik otseliinid Vilniusest kinni - jäi ainult läbi Riia lendamine. Ja täiesti kindlasti, kui kaovad oma otselennud, siis jääb meil edasi võimalus vaid Riiga ja Helsinkis või mõnda muusse ümberistumiskohta lennata," arvab üks lugeja.

"Kui otsus tuleb alles homme, siis kui otsus teada, siis kirjutage.
Estonian Airiga on/oli väga turvaline sõita, kõik lennukid alati kontrollitud, piloodid läbisid koolitusi ja kontrolle, seega mõeldud oli alati kliendi rahulolule ja turvalisusele. Need odavlennud... jahh, saad küll odavad lennupiletid, kuid mitte ohutut lendamist. Mina vajan pigem turvalisust ja väga loodan, et E.Air jätkab," meenutab teine lugeja.

"Möödunud nädalal veel EA-ga. Lennud olid õigel ajal, lennukid reisijaid täis ja kõik toimis. Bromma lend asendati küll Arlandaga ja seda mitte esimest korda aga üldiselt polnud häda. Kurb küll, et meie oma lennufirma ära kaob. Maksumaksja raha raisatud omajagu ja nagunii keegi ei vastuta, masendav," kirjutab hiljuti Estonian Airiga lennanud lugeja.

"Eesti ühe ikooni surm. Parastada on lihtne, aga irooniliseks teeb asja see, et parastame iseennast - pole olemas sellist asja nagu riigi raha, vaid rahva raha, mille eest see lennufirma tegutses. Seega jah - sinu ja minu raha, seega sinu ja minu pankrot," nendib lugeja.

"Asjade loogiline lõpp. Selge oli see, et selline firma nii lõpetab ju kohe. Vaid väga jonnakad ei tahtnud seda näha ja pumpasid jätkuvalt kümneid miljoneid maksumaksja raha pankrotipesasse.
Estonian Airi lennukipark koosneb ühtekokku seitsmest lennukist ja lennuettevõttes töötab ligikaudu 200 inimest. Niisugused andmed leiab Estonian Airi kodulehelt. No mõelge palun ise. Kuidas selline firma saab kasumit toota?"

"Moodustati Nordic Aviation Group. Heakene küll. Paluks siiski selgitada, kuidas nemad kasumit teenima hakkavad? Liinid samad. Lennukid samad. 40 miljonit eurot saetakse samasuguse hooga 3 aastaga läbi ja edasi?" küsib majanduslikult mõtlev lugeja.