"Lisaks tavapärastele ainetundidele võiks koolis olla selline tund, mis sisaldab eluks vajalikke põhiväärtusi (on küll inimeseõpetus, kuid see pole see) - näiteks psühholoogia, see on lai teema (kuidas peaks igas olukorras jääma iseendaks)."

"Ühe ettepanekuna teen noortele juhtidele (ka juba kogenud juhtidele) kohustuslikuks läbida kursus, kas selleks ettenähtud turvalisel ralli- või ringrajal, kus autojuht saab aru auto füüsikalistest omadustest ja liikumisest. Ma usun, et pärast seda kursust ei kipu noored (ja ka ajukääbikud) tavaliikluses kihutama. Hetkel on kohustuslik läbida libedasõidukoolitus, kuid antud koolitus annab hoopis teistsuguse kogemuse tulevastele juhtidele. Lisaks olemasolevatele ralli-ja ringradadele, võiks olla neid rohkem, kus juhid kihutamisvajadustega noored saaksid ennast maha rahustada."

"Tuleks piirata algajatele juhtidele mootori võimsust kaheks aastaksnäiteks kuni 70 kw. nagu on tehtud piirang mootorratastele kaheks aastaks! Praegu sõidavad noored oma esimeste autodega, mille võimsus mitusada kw ja mille ohjeldamiseks kogemustega juhtidelgi raskusi! Liiga võimsad masinad on kindlasti üks tegur õnnetusse sattumiseks!"

"Olen alati öelnud, et just nagu on mootorratastele pandud võimsus/kubatuur sõltuma juhi kogemustest, siis võiks täpselt seda sama rakendada ka autojuhtidele. Ehk kui oled noor juht (mitte vanuselt, aga kogemustelt) ja sõidad vahtralehega, siis võid sõita kuni teatud võimsuseni küündiva autoga. Saad vahtralehest lahti, siis suureneb ka sõiduki võimsus. Et seda ei seotaks ainult vanusega või kui, siis ikka sellise vanusega, et inimesel võiks natuke rohkem seal kupli alla olla kui ainult hulljulgus, rallihimu ja ohutunde puudumine! Mootorrataste puhul ju on nii, et juht saaks kogemusi nõrgemate masinatega enne, kui kargab kõige võimaliku võimsaima selga. Ega see ju ei tähenda muidugi kohe seda, et õnnetusi siis ei juhtuks, kuid kindlasti aitaks see mingil määral ehk vähendada seda meeletut enesetapurallit! Praegu ju noored vahtralehega ostavad vanad ja väsinud, kuid väga võimsa mootoriga sõidukid ja need kutsuvadki poisse pedaali põhja vajutama! Võibolla oleks minu ettepanekust mingit abi ja ehk see pisut distsiplineeriks."

"1.Piirangud algaja juhi sõidukile.
2. Lubade tegemine alla 21 aastastele oluliselt kallimaks ja keerulisemaks st lisakogus ohutusalast koolitust.
3. Autokooli programmi nö riskigrupi test. Kes sellist psühholoogilist testi ei läbi, see lube ei saa või saab mingite piirangutega.
4. Pidev täiendkoolitus. Nt esmaabi peab töökohal iga kolme aasta järel läbima. Ka sõiduõppes võiks olla selline ohutusõppe moodul, mida algaja juht peaks igal aastal läbima, pärast sõidustaaži lisandumist näiteks iga kolme aasta tagant. Seal siis näidataks šokipilte, tehakse puust ette ja punaseks füüsika toimimine autosõidul, viidaks läbi praktilisi õppusi nt simulaatoril, päästjate muljed sündmuspaikadelt jne.
5. Ühiskondlik liiklusrikkujate hukkamõist noortele suunatud reklaamides ja mujal. Võtab ilmselt põlvkonna jagu aega, et muutused teadvusse salvestuks, aga seda enam põhjust aktiivselt pihta hakata.
6. Liiklusrikkumise eest trahvidele lisaks ÜKT vanadekodus, tänavatepuhastamises, prügisorteerimises või mujal kohas, mis võiks nö kõvadele meestele piinlikkust tekitada.
Lihtsalt sellised mõtted. Loomulikult läheks lubade omamine sel juhul üsna kalliks, aga kaotatud elud on veel kallimad. Nii otseselt kui kaudselt."

"Arvan, et aitaks kui algajatele juhtidele korraldada kohustuslikud infotunnid, kus näidata surmaga lõppenud avariide pilte ja seletada, miks mingi õnnetus juhtus. Praegustel noortel on ilmselt filmidest jäänud arvamus, et sõidad autoga vastu seina, tuled autost välja ja kõnnid minema. Need kaskadööritrikid ei ole ju päriselu! Jube kahju on lugeda hukkunutest, kes isegi 50-60km/h kiirusega lendavad autost välja seetõttu, ei ole popp turvavööd kinnitada. Olen julge ja minuga ei juhtu ju midagi. Selle nimi ei ole julgus vaid lollus. Kahjuks paljud ei elagi selleni, et targaks saada."