Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Lugeja süüdistab Rimit pettuses: kas kodukeemia ja WC-paber polegi tööstuskaubad?

 (98)
Võru Rimi pühapäeval
Foto on illustratiivneFoto: Marko Jakobi

Delfile kirjutas pettunud poodleja, kes käis laupäeval Rimi ostuööl, mida reklaamiti tööstuskaupade 40-protsendise allahindlusega. Paraku selgus kassas, et sugugi mitte kõik tooted, mida lugeja on siiani tööstuskaupadeks pidanud, polnud alla hinnatud. Rimi esindaja selgitab, et tööstuskaupade hulka ei kuulu näiteks kodukeemia ega ka WC-paber.

"Kuna tööstuskaubad pidid olema 40 protsenti odavamad ja korvi sisu koosnes valdavalt tööstuskaupadest (vähemalt ma ise arvasin nii), siis eeldasin, et arve tuleb seekord üsna väike. Paraku sain 85,78 euro suurusest arvest alla ainult 17 eurot.

Kassapidaja ei osanud midagi kosta. Käskis infoletti pöörduda. Nende ekraanid seal ka ei näidanud, millise toote puhul soodustused kehtivad, millise puhul mitte. Maksin siis selle raha ära, kuna ei tahtnud teisi inimesi kinni hoida, kes minu taga kassasabas olid, ning suundusin kauba ja tšekiga infoletti.

Seal selgus, milles asi. Nimelt teatas infoleti töötaja, et kodukeemia ei ole tööstuskaup ja sellele soodustust ei ole. Olgu, šampoonid ja seebid siis pole soodustusega. Ostsin neid küll üsna palju kokku, kuna peres on palju lapsi ja sellist asja ikka kulub, aga ei hakanud tagasi andma. Soodustusega ei olnud ka WC-paber, Nivea kreem, hambapasta, deodorandid, mähkmed. Viimaseid ma küll ei ostnud, aga pärast kuulsin, et needki polnud.

Kui deodorandid ja hambapasta saaks veel ehk liigitada kuidagi kodukeemia alla, siis kuhu kuuluvad WC-paber, mähkmed, naiste hügieenisidemed ja Nivea kreem? Osa kaubast ma igal juhul tagastasin infoletti, sest tavahinnaga saan neid ju suvalisest poest suvalisel ajal.

Seotud lood:

Minule jääb arusaamatuks see, miks inimesi niimoodi alatult petetakse. Lubatatakse allahindlust kogu tööstuskaubale ja siis kohapeal selgub, et osa tööstuskaubast polegi tööstuskaup. Kas kodukeemia ei liigitugi tööstuskauba alla? Ja WC-paber vist ei liigitu neil mitte kusagile?

17 eurot sain tagasi, aga peaaegu 70 jätsin siiski sinna. Seega kasutati mind nahaalselt ära ja meelitati poodi pettusega. Lisaks võttis kogu see selgitamine infoletis ja kauba tagastamise vormistamine aega peaaegu pool tundi.

Suure rahmeldamise peale kauba, raha ja tšekkidega, õnnestus ära kaotada üle-4-eurone ripsmetušš, nii et see kahju veel pealekauba. Lisaks bensiin teise linna otsa, ajast ma parem üldse ei räägigi. Ja ei olnud mina ainuke pahane klient seal Rimis, vaid aru tulid pärima paljud. Minul polnud aega ega tahtmist letitöötajatega riielda, sest nemad pole ju milleski süüdi, aga mõni ütles päris krõbedalt.

Igal juhul olen väga pahane sellise avaliku pettuse peale ja iialgi enam Rimi kampaaniatele ei lähe. Loodan, et hoiatate teisigi inimesi selle pettuse eest, sest küll Rimi selliseid veel korraldab," kirjutab lugeja.

Rimi: esmatarbekaup ei ole tööstuskaup

"Ostuöö reklaamsõnumis olid välja toodud ka kategooriad, millele allahindlus kehtis. Need olid kõik mänguasjad, jõulukaunistused, riided ja elektroonika. Lisaks olid alla hinnatud ka kõik raamatud ja nõud. Veidi väiksem, 35-protsendine allahindlus oli ostuöö raames ka kogu dekoratiivkosmeetikale.

Paljud kliendid pöördusid meie poole ka varem ning uurisid mõne konkreetse toote kohta, kas sellele allahindlus kehtib. Kauplustes olid allahindlusega tootegrupid vastavate siltidega väga selgelt märgistatud. Kokkuvõtvalt: allahindlusega oli ostuöö raames müügil ligi 12 000 toodet, mis on tavakampaaniate pakkumiste kogust arvesse võttes märkimisväärne hulk.

Jaekaubanduses liigitatakse tooteid järgmiselt: toidukaup, tööstuskaup ning esmatarbekaup. Antud juhul on klient eeldanud, et tööstuskauba hulka kuuluvad ka esmatarbekaubad. Sellised on näiteks kodukeemia, kogu kosmeetika, mähkmed ja WC-paber.

Meil on väga kahju, et kirja saatnud klient on pidanud pettuma. Tunnistame, et kampaania sõnumit oleks saanud ehk kajastada veelgi detailsemalt. Võtame kindlasti antud tähelepaneku arvesse ning oleme valmis klientidele täiendavaid selgitusi jagama," seletab Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats.