Olen sellise vaikse sõiduga inimene, kes linnas naljalt üle 50km/h ei sõida. Samuti hoian piisavat pikivahet ning sõidustiil on rahulik. Arvan, et sellise stiili tõttu ongi auto nii kaua säilinud ja kestnud, sest kui oleks agressiivselt sõitnud, oleks auto (eriti just meie teedel) kiiremini lagunenud.

Järgmine kuu tuleb ülevaatus, kuid ega ma väga karda sellepärast, sest just äsja sai käidud ka autotöökojas, kus minu Volvo 850 üle vaadati. Öeldi, et pole muretsemiseks põhjust, kuna auto kestab veel mõned head aastad. See on kõige töökindlam auto olnud.

Suurim probleem on olnud Fordiga, mis laguneb iga paarikümne tuhande kilomeetri tagant nii, et remondiarve 500-1000 eurot. No ei tea, mis sellel Focusel viga on, samas ega ta uus ka pole, 10 aastat vana. Siiski on natuke kurb, et ühe auto peale peab nii palju raha kulutama.

Võib-olla ongi asi selles, et kõik autod ei sobi meie teedele või kliimasse. Näiteks tunnen end Volvoga sõites talvel turvaliselt, kuna selles on põhjamaist kargust ja visadust. Ford on aga Ameerika oma, mis on masstoodanguna valminud kuskil meile tundmatus ja võõra kultuuriga kohas.

Kindlasti eelistaksin tulevikus kas Saksa või siis Skandinaavia autosid, kuna need sobivad kuidagi rohkem mu iseloomuga. Arvan, et eestlased eelistavad Saksa autosid ka seetõttu, et need tulevad hästi hooldatud teedelt ning on kvaliteetsed.

Hea lugeja, millised on olnud sinu kõige töökindlamad ja kõige probleemsemad autod? Saada kiri aadressile rahvahaal@delfi.ee või võta sõna kommentaariumis!