Võtsin siis koti koeratoitu õlale ning suundusin kassade ja väljapääsu poole. Kassas oli pikk järjekord ja kui ma oma kotiga järjekorras seisjatest möödusin, pidas turvamees mind kinni ja küsis, kus ma õige selle kotiga lähen, ilma kauba eest tasumata.

Selgitasin siis, et tegu on Smartpostiga saadetud kaubaga, kuid ta ei tahtnud uskuda. Seda oli raske tõestada ka, kuna mingit tšekki ju kauba väljastamisel ei saa.

Üsna ebamugav tunne oli. Pikk järjekord inimesi vaatab, kuidas sind turvamehe poolt vargaks tembeldatakse. Näitasin pakil olevat triipkoodi ning turvamees vaatas kaameraid. Pärast pikka õigustamist sain lõpuks tulema.

Olen ka teistes kauplustes käinud, kuid enne pole seda näinud, et automaat asub keset müügisaali.

Smartpost: seni pole automaadi asukoht probleeme tekitanud

"Itella Smartpost palub kliendile tekkinud ebamugavuste pärast vabandust. Samuti palume sellistel puhkudel võimalusel alati võtta otse ühendust ka meie klienditeenindusega, et saaksime igale juhtumile reageerida.

Põltsamaa pakiautomaat on algusest peale asunud Selveri müügisaalide vahelisel alal, teisele korrusele viiva trepi all. Automaadi juurde ning automaadi juurest õue pääseb tõesti vaid Selveri kassade kaudu.

Meile teadaolevalt pole viimase kuue aasta jooksul klientidel sellega seonduvalt probleeme tekkinud. Pakiautomaati saadetud pakkidel on alati peal ka vastav kleebis, mis näitab kellelt ja kellele on pakk saadetud, ning selliselt tähistatud pakiga pääseb muretult kassadest läbi," kinnitab Itella Smartposti tegevjuht Risto Eelmaa.