"Poes on asi lihtne. Kui hind kassas müügisaali hinnaga ei klapi, siis saad valida, kas maksad rohkem või jätad kauba ostmata. Mida aga teha siis, kui selline üllatus tabab sind bensiinijaamas? Kui väljas posti otsas või tankuril on odavam hind kui kassas? Ei saa ju kaupa tagasi anda. Aga mis siis, kui lubatust kõrgema hinna maksmiseks pole raha?" tahab lugeja teada.

Vastab tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski:

"Tõepoolest, erineva hinna esitamine müügisaalis ja kassas on ebaaus kauplemisvõte. Tarbijakaitseameti kontrollid on näidanud, et eksimusi on nii ühte- kui teistpidi ehk nii tarbija kahjuks kui ka kasuks.

Kui hind saalis ja kassas on erinev, ei ole tarbijal õigust nõuda soodsama hinnaga kaupa, küll aga on see olnud ametipoolne soovitus, et heade kliendisuhete eelduseks võiks olla selline käitumine normiks. Paljud kauplejad on sellise lubaduse avalikult ka andnud.

Kui selline olukord tabab tarbijat bensiinijaamas, siis tõepoolest, kütust enam paagist kätte ei saa, seega tuleb tasuda ja esitada siis ettevõttele kaebus. Kohapeal on olukorra fikseerimiseks mõistlik teha ka hinnakirjadest pildid. Kui avaldus jääb rahuldamata, on tarbijal võimalus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole.

Kui tarbijal on lubatud hinnaga kütuse ostmiseks kaasas ainult täpne raha, siis saab soovitada vaid seda, et tankimisel jälgiks tarbija tankuril jooksvalt summat. Kui tõesti ilmneb probleem, siis tankuritel on ka klienditeeninduse number ja selle kaudu üritada koheselt ka kontakteeruda ja üritada klienditeenindusega tekkinud probleem lahendada."