Paberi viga seisnes selles, et see kleepus fotoprinterisse ja rikkus masinat. Nii saigi otsustatud, et kaup ei sobi ja tuleb raha tagasi saada.

Läksin vanaema juurest Tallinnasse tagasi, otse poodi. Poes palusin toode tagasi võtta ning raha tagastada. Kuna mul oli tšekk alles, siis ei näinud ma probleemi. Poemüüja aga arvas, et kuna kaupa on kasutatud, siis ei ole nad kohustatud seda tagasi võtma.

Olin üllatunud ja veidi isegi pahane, kuna müüja ei olnud just kõikse hiilgavama suhtumisega. Võib ütelda, et veidi isegi ülbe. Palusin tal kutsuda juhataja.

Juhataja oli täpselt samasuguse suhtumisega. Otsustasin siis end nii selgelt väljendada kui võimalik ning ütlesin, et juhul kui kliendil on kaup alles ja tšekk olemas, siis on nemad kohustatud oma ebakvaliteetse toote tagasi võtma. Nii kui ma mainisin tarbijakaitset, oldi kohe nõus vahetus ära tegema.

Lõpp hea, kõik hea. Vanaema sai oma raha tagasi ja pood jäi puhta mainega. Samas jääb see suhtumine alatiseks meelde ning vajadusel mainin edaspidi alati tarbijakaitse nime. See reeglina toimib.

Hea lugeja, milliste probleemidega oled pidanud kaupa tagastades silmitsi seisma ning kas mõni kaupmees on sulle ka udujuttu ajanud? Jaga oma kauba tagastamise kogemusi ka teistega aadressil rahvahaal@delfi.ee !