19.02.2015, 14:21
Lugeja: kas keegi on üleriigiliselt perearsti nõuandetelefonilt kunagi päriselt abi saanud?
FOTO:
Olen lapse ema ja seetõttu on tulnud mõned korrad kasutada üleriigilist perearsti nõuandetelefoni 1220. Nii ka täna öösel. Jälle pani mind imestama teisel pool toru kõnelenud inimese suhtumine: esiteks ollakse äärmiselt ebaviisakad ja teiseks on ükskõik millise probleemi puhul ainus soovitus, et minge lastehaiglasse.
See on eriti imelik veel seetõttu, et kogu aeg räägitakse, kuidas haiglad ja polikliinikud on ülerahvastatud inimestest, kellel pole sinna tegelikult asja.
Ma ei saa aru, miks selline number üldse loodi, kui sealt mingit abi ega arukaid soovitusi ei saa. Kõnedele vastavad pensionäridest arstid, kes ei oska suhelda, probleemi ära kuulata ega anda soovitusi, et mida teha lapse vaevuste leevendamiseks seni, kuni ma oma perearsti juurde pääsen.
Tahaksin teistelt lugejatelt teada, kas keegi on sellelt telefonilt üldse mingit mõistlikku abi saanud, või on jälle loodud maksumaksja raha eest mingi asi, mis ei toimi?
Hea lugeja, jaga oma kogemusi aadressil rahvahaal@delfi.ee või kommentaariumis!