"17.06.2014 Maxima kliendilehes on 2-kliosed pelmeenid nädala kampaania hinnaga. Kui olin Paide Maximast pelmeenid ära ostnud, märkasin, et pakendilt vaatas vastu "kõlblik kuni 29.03.14". Viisin paki poodi tagasi ja ütlesin kassapidajale, et olgu kena ja vaadaku kampaania pelmeenid kuupäevaliselt üle. Selle peale kassapidaja ainult naeris näkku," oli ostja nördinud, et tema hoiatust tõsiselt ei võetud.

Maxima kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid: "Vabandame ebameeldiva ostukogemuse saanud inimese ees. Tutvustasime kirjeldatud situatsiooni ka kaupluse juhatajale ning palusime töötajatele koosolekul üle rõhutada korrektse klienditeeninduse olulisust. Aegunud kauba müügi puhul on tegemist kahetsusväärse inimliku eksitusega ning sellises olukorras peab kauplusetöötaja kindlasti kliendile pakkuma võimalust kaup samaväärsega asendada või ostusumma hüvitama. Vabandame veelkord kliendi ees."