Üha rohkem on näha märke sellest, et erinevad Euroopa lennufirmad on teinud muutusi oma standardites ja tavades. Iseenesest ei ole siin suurt midagi imestada: odavlennufirmad pakuvad lihtsalt niivõrd suurt konkurentsi ja meelitavad, vahel lausa uskumatult heade hindadega enda "tiiva alla" väga suure osa reisijatest.  

Tuleb tunnistada, et ka mina ise lendan pigem mõne odavlennefirma teenuseid kasutades, kuna hindade vahe on sageli mitmekordne, samas lühikeste lendude puhul kannatan täiesti vabalt ära selle, et puudub korralik toitlustus või et jalgadele on jäetud vähem ruumi, kui tavaliselt (olen 185cm pikk). Loomulikult ei valiks ma odavlennufirmat, kui hind ei oleks minu jaoks absoluutselt oluline, praegu aga üritan pigem mitte välja teha sellest, kuidas odavat lennuteenust pakkuvaid firmasid maha tehakse.  

Muutusi võib märgata peaaegu kõikide firmade tegevuses, sealhulgas: Finnair, Lufthansa, Air France-KLM ja SAS. Peamiselt on muutused seotud teenindusega ja piletimüügisüsteemidega, samas on osad firmad teinud enda nime säästmise eesmärgil tütarfirmade näol odavlennufirmasid. Siiani ei ole veel ükski firma võtnud kasutusele nii ekstreemseid lahendusi nagu neid välja pakub ja mõnikord ka katsetab selline lennufirma nagu Ryanair, kelle imekspandavad ideed sageli ka uudistes kajastust on leidnud.  

Nagu ma juba mainisin, siis minul odavlennufirmade vastu midagi ei ole ning pigem olen õnnelik selle üle, et ka teised firmad plaanivad tulevikus oma hindu alla tõmmata, olgugi et seda mõnesmõttes kvaliteedi ja mugavuse arvelt.