"Tüüpiline Elektriraudtee sõitjaid ignoreeriv käitumine, mis on korduvalt siin kommentaariumis ka ära mainitud. Rong seisab pool tundi, aga vedurijuht lihtsalt ei viitsi võtta puldi pealt mikrofoni ja öelda, et "head inimesed, rong seisab sellel ja sellel põhjusel ligikaudu nii kaua, kui kinnituse või loa saame, sõidame edasi". Aga see "ülekoormatud lifti" teemat meenutav jutt on ikka naljanumber küll."

"Rongid on uued, aga inimesed ei ole. Samasugune mühaklik käitumine jätkub seni, kui inimesed aru saavad, et on teenindajad ja teenindatavate heaolu on tähtis."

"Kas selles rongis siis tuletõrjekirveid või mingeid muid abivahendeid pole, millega oleks saanud avariiväljapääsu klaasi puruks lüüa ja lõksust pääseda?"

"See on Eestis miskipärast täiesti tüüpiline, et ühissõiduki juhid ei räägi inimestele, kui midagi on juhtunud ja on seisak. Lihtsalt seistakse, võib-olla avatakse uksed. Olukorda selgitatakse siis, kui ise küsima lähed. Ilmselt puudub firmade poolt igasugune ettevalmistus selles vallas."

"Ebakompetentsed inimesed seal Elektriraudtee ladvikus, kes reaalselt niite tõmbavad, lisaks see praegune PR-error läheb neile ilmselgelt kalliks maksma, näis, kas võtavad õppust või mitte.
Neid vene aja inimesi on meil ettevõtetes ikka julmalt palju veel palgal, aga mida aeg edasi, seda raskemaks neil elu läheb, paratamatult ei saa lõputult kõigile 90ndate alguse stiilis läheneda."