Kuna videoportaal Youtube on suur ja lai, saab sealt vaadata, milliseid joomisvastaseid reklaame tehakse mujal riikides. Lääneriikides on tehtud väga šokeerivaid reklaame roolijoomarluse takistamiseks. Reklaamid on väga detailsed, näidates verd, luude murdumist, väikeste laste surma ning emotsioone nagu kurbus, hirm, häbi, põlgus. See, kes neid reklaame esimest korda näeb, mõtleb pärast kindlasti kaks korda järele, kas on mõtet purjus peaga rooli istuda. Kellel rohkem huvi, mingu lehele youtube.com ja trükkigu "never drink and drive".

Suvi on lähenemas ning seega ka puhkuste aeg. Suvega seoses tuleb kohe meelde jaanipidu, kus kaineid inimesi on raske leida. Mis parata, purjus inimesed istuvad sel ajal tihti ka autorooli, põhjustades kahjuks raskeid õnnetusi. Ehk oleks nüüd aeg teha ennetavaid reklaame, mis paneks inimesi enne tegusid mõtlema.? 

Õnnetusi ei põhjusta aga ainult purjus inimesed. Ka roolis SMS-sõnumite saatmine või telefoniga rääkimine võib põhjustada raskeid õnnetusi. Ka sellele on välismaa riigid reageerinud ja loonud väga graafilisi reklaame, kus inimesed saadavad roolis SMS-e ja põhjustavad niimoodi raskeid õnnetusi, mille tagajärjeks on kahjuks surm.

Kuigi alkohol rikub tervist, on see ikkagi igaühe enda valik. Karskluse kultuur on meie ühiskonnas võõras ning kõik peod mööduvad enamjaolt koos alkoholiga. Seetõttu peakski riik tegema hirmutavamaid videosid, näidates, milline võib olla alkoholi liigtarbimise tagajärg. Parem on õppida teiste vigadest kui pärast terve elu kahetseda.

Eelmisel suvel jooksis purjus peaga ujumise vastane reklaam, kus nalja tegid Eesti suurimad koomikud Sepp ja Avandi. Paraku ei mõjunud see reklaam üldsegi tõsiselt, kuna ei tekitanud ei hirmu ega ärevust.