1. Hobujaama bussiparkla viia üle endise Kunstiakadeemia tühjale platsile. Sealt on Viru keldriterminali palju lähem maa ja sellega muutub Laikmaa/Narva ristmiku koormus oluliselt väiksemaks, busside tühisõiduotsad lühemaks, saab graafikuid tihendada.

2. Balti jaamast pikendada üks raudtee (see mis sealt juba praegugi tupikuna veidi maad edasi kulgeb) kuni Vanasadama terminalini. Endise elektrijaama ees on maapinna langus, sealt alates saab teha raudtee postidel, ületades niimoodi suure liiklussõlme. Lõpp-perroon on laevadele mineku käigugaleriide tasandil. Sedasi saaks panna osa reisironge lõpp-peatusena sadamani liikuma, soovitavalt suurte laevade graafikuga kooskõlas.

3. Sadamast kuni Viru väljakuni ehitada jalakäijate galerii teisel tasandil, seinte ja katusega, seesmise liikuva kõnniteega.

4. Bussiliinide skeemile teha ühekorraga täielik "reset" ja mõelda läbi täiesti uus bussiliinide võrk kogu linnale, arvestades tänaseid liikumisvajadusi. Uute bussiliinide numeratsioon teha vastavalt sellele, millisesse linnaossa buss sõidab (näiteks Mustamäed teenindavate busside numbrid võiks alata 3-ga, kahekohalised 3x kui ka vajadusel lisaks kolmekohalised 3xx numbrid).

5. Kaugemas perspektiivis lammutada uuem Viru Keskuse osa (koos Kaubamaja näkku suunduva galeriiosaga), taastades selle asemel olnud vaba väljaku. Viru hotell koos oma algupärase madalama osaga võib alles jääda, see on igati stiilne ja proportsioonis. Kaubamaja taha selle B-korpuse asemele võib ehitada mitu korrust kõrgema uue kaubamaja ehk Viru keskuse.

6. Tondi trammiliin peaks kulgema kuni Järve keskuseni (raudtee kõrval on selleks vaba koridor enamus trassist praegugi olemas).

7. Reidi tee peaks kulgema Narva maanteele viaduktiga üle Pirita teele suunduva suuna.

8. Mere puiestee pikendada Linnahalli kõrvalt otse vahetult mereni (Linnahalli sadamani) ja sama kaudu siduda ka Kalaranna tänavaga.

9. Narva maantee (alates Kadriorust) ja Pärnu maantee (alates Tõnismäest) võib sulgeda tavaliiklusele. Kohalik kaubavedu ainult varajastel hommikutundidel. Võib tekitada ka erilise võimaluse neile, kes seda ala siiski läbida soovivad sõiduautoga, elektriveduriga platvormrong trammiteed mööda, autod laaditakse platvormidele spetsiaalses tupik-kõrvalharus kummaski suletud tsooni otsas.

10. Taastada ajalooline kiviparkettsillutis Pärnu/Narva mnt transiidile suletud osal, aga samuti ka Estonia puiesteel. Betoonalusel, siis ei vaju kunagi ära. Samuti asendada koledad plekktorudest valgustuspostid/trammiliinipostid Tallinnale ainuomaste sealsamas varem olnud kolmejärguliste ilusate kumerustega malmpostidega.