Kindlasti on enamik inimesi saanud poest ostetud toiduga kaasa sinna mittekuuluvaid asju. Karvad on juba tavaline nähtus, ilmselt sellest ei tehta enam väljagi.

Mina olen näiteks lahtist hakkliha ostes kaasa saanud roostes kirjaklambri. Õnneks avastasin selle hakkliha praadides, mitte seda süües. Teisel korral ostsin purgiputru. See purk oli väikeseid kivikesi täis. Süüa ei saanud sellest midagi. Juba esimese ampsuga tundsin midagi kõvat hamba all. Õnneks jäid hambad terveks. 

Ükskord ostsin poest imehead saiakatet. Avasin paki ja mis seal sees siis oli? Igatahes mitte saiakate. See toru oli täis valgeid niidikesi. Ma ei tea mis asjad need olid, nägid välja nagu need paelad, mis tavaliselt singikäntsakate ümber on. Seekord viisin selle poodi tagasi. Seal vabandati ja anti uus saiakate. Kuna ma õiendaja-tüüp ei ole, siis jäin oma uue pakiga rahule.

Maksimarketist ostsin valmistehtud kartulipurtu. "Kõlblik kuni" kuupäev oli alles järgmine päev. Pakiti siis kenasti mu palutud kogus karpi ja läksin koju sööma. Tegin karbi lahti ja milline kohutav hais mulle näkku paiskus! See oli halvaks läinud. Ise veel mõtlesin, et imelik, et poes seda müüdi, see hais oleks pidanud ju müüjatele kindlasti tunda olema.

Eks väiksemaid toredaid üllatusi on veelgi olnud. Kaebama peale selle ühe korra ei ole ma kunagi läinud. Ma ei näe sellel mõtet. Nägin saiakatte loo pealt, et ega midagi ette ei võeta. Saad heal juhul uue toote ja ongi lugu lõppenud. Kui mul oleks tekkinud mingid terviserikked tänu "ebatavalistele" toitudele, siis oleks asi kindlasti teine. 

Olen kuulnud lugusi sellest, kuidas kivi saia seest leidud inimene poodi õiendama läheb, aga keegi teda tõsiselt ei võta. Pood ei saa midagi teha, ilmselt palutakse tootja või tarbijakaitse poole pöörduda. Kes aga viitsiks selle teekonna ette võtta? Kipun arvama, et pigem teeb kauba tootja kõik selleks, et ise süüst puhtaks jääda.