Eelmise aasta lõpul märkasin cherry.ee-s väga head pakkumist. Tegu oli McDonald'si pakkumisega, kus kaks topeltburgerit olid poole hinnaga. Eriti aga köitis mind see, et kui soovitan sõbrale sama toodet ja ta selle ka ostab, siis saan mina omale kontole samas vääringus boonusraha.

Egas seal pikemat mõtlemist ei olnudki. Soovitasin pakkumist sõbrale (e-maili kaudu), sõber vormistas tellimuse ja mina sain omale kontole boonusraha, mille ma ka loomulikult burgerite vastu vahetasin. Kuna niimodi ostes saime burgerid lausa neli korda odavamalt, siis tegime veel ühed ostud. Kuna üks inimene võis ühte toodet soovitada kuni 30 sõbrale, siis oli kõik juriidiliselt korrektne. Tegin siis ametliku soovituse ka teisele sõbrale, kes samuti need samad burgerid ostis ning mina sain loomulikult ka oma boonusraha, mis otsemaid burgeriteks sai vahetatud.

Seega saime kokku kaheksa burgerit, aga maksime reaalselt vaid kahe burgeri originaalhinna. Väga suurepärane tehing. Oleks ju võinud veel kõvasti neid vautšereid osta, aga kuna kehtivusaeg oli ca 1 kuu, siis selle ajaga ei oleks nagunii jõudnud neid ära kasutada.

Ühel õhtul kinno minnes kärgatas pähe, et mul on ju vautšerid ja saame enne seanssi kõhu täis süüa. Läksime siis "mäkki" ja lõime välja prinditud kupongid letti (kõigepealt tuli 20 min sabas seista, kuna oli laupäeva õhtu ja rahavast oli metsikult).

Kui kord aga minu kätte jõudis, siis alles algas tõeline tsirkus. Kui teenindaja nägi vautšereid, siis hõikas köögi poole vaadates: "Mari (nimi muudetud), JÄLLE on üks nende vautšeritega!" . No mul tekkis selline tunne, nagu ma oleksin mingi kerjus, kes läks JÄLLE toidujääke paluma.

Sellega see kogemus aga ei lõppenud. Ulatasin siis "viisakale" teenindajale paberid ja ta hakkas neid arvutis kontrollima. Kui oli esimese koodi sisse löönud, ütles, et see ei kehti. Teisega täpselt sama lugu. Mul hakkas juba vaikselt piinlik. Ja kui ta trükkis arvutisse kolmanda koodi, vastas arvuti talle, et ei suuda objekti tuvastada vms. Igatahes oli mul juba mõttes vaikselt selg keerata ja minema hiilida. Äärmiselt piinlik oli. Aga õnneks siiski üks vautšer osutus normaalseks ja ma sain vähemalt kaks burgeritki. Lahkusin jalamaid, ise näost punane nagu toores burgeripihv.

Kogu lugu lõppes sellega, et selle tsirkuse pärast jäin ma kinno hiljaks, tegin oma margi täiesti täis ja maksin neli korda odavamate burgerite eest hoopis täishinna.

Koju jõudes läksin siis oma kontole ja vaatasin, et mis selle tsirkuse põhjustas. Selgus, et kaks voucherit olid tühistatud. Põhjendust ei olnud ja keegi mind sellest ka ei teavitanud. Üks pidi aga olema täiesti kehtiv ja seda ei tuvastatud ilmselt mingi süsteemivea pärast.

Selle ühe vautšeriga, mis pidi reaalselt veel kehtima, ma enam ostma ei läinud, piisas eelmise korra häbist. Andsin selle ühele tuttavale niisama ära, ei teagi, kas ta kasutas seda või mitte. Miks kaks vautšerit aga tühistati, jäigi selgusetuks, kuna mõne euro pärast ma lamenti lööma ei hakanud ja tõenäoliselt on säästetud närvid ja aeg rohkem väärt kui mõned burgerid.

Selgeks sai mulle selle looga see, et söögikohtadesse ma enam mitte kunagi selliseid kuponge ei osta. Minu juhtumi puhul ei olnud see ju teenindaja süü, et vautšerid tühistatud olid, küll aga oleks võinud ta vähemalt viisakas olla, mitte kohelda mind nagu hulgust, kes JÄLLE almust palub. Aga edaspidi olen targem ja üritan sellistest olukordadest hoiduda.