Mulle isiklikult ei jõua kohale, miks on vaja reklaamida korralikke tööriistu neid poolpaljaste naiste kätte surudes. Lisaks ilmneb, et imiteerides töötegemist, ei ole kinni peetud ohutusnõuetest. Eks see ole ka loogiline - turvariideid kandes ei paistaks ju nii palju paljast ihu välja.

Isiklikult ei tea ma kedagi, kes läheks omale trimmerit või saagi ostma vaadates eelnevalt, milline tädi reklaamis kõige paljam oli. Pean suhteliselt labaseks, et küllaltki hea mainega kaubamärk tuleb välja reklaamiga, kus on raske vahet teha, mida siis konkreetselt müüakse - kas endale saab tellida trimmeri või apla kiisukese.

Mida rohkem aeg edasi, tahaks ikka loota, et naist ei võeta enam kui kaupa, mida saab müüa, aga paraku tuleb koju ikka reklaame, mis nõretavad seksuaalsusest, olenemata siis sellest, mida täpselt müüakse. Praeguses olukorras on normaalne, kui alkohoolsete jookide reklaamid nõretavad sellest, maiustustest ja riietest rääkimata. Sellise tempoga pole kaugel ka aeg, kui stringides tädi reklaamiks pesupulbrit, sest ülejäänud riided on ju parasjagu pesumasinas. Või siis voodis aelev tädi titemähkmeid: "osta head mähkmed, siis magab laps kauem ja sina saad tegeleda oma asjadega!"

Mul ei ole midagi ilusate inimeste vastu, aga leian, et kõik kohad ei ole sobilikud selle ekspluateerimiseks. Mida rohkem seda propageeritakse, seda enam pressib see ka linnapilti. Praegu on ju naiste seas moes ka lühikesed püksid, mis vaevalt katavad ühe kolmandiku tagumikust. Rannas võiks tõesti vabalt nii riides käia, aga linnas on see kohatu. Kujutage ette, kui olete palavas bussis ja ümbritsetud vaid higiste tagumikkudega. See pole sugugi mõnus.

Igal juhul oleks aeg juba tulla välja natuke originaalsemate ja sobilikumate reklaamidega, kui seda on enamasti paljaste ja pornograafilise alatooniga tädide piltide avaldamine. Selliste trikkide aeg peaks juba ammu ümber olema.