"Esmalt ei jagatud mitte mingit infot. SAS ja Lufthansa saadavad alati SMS-i, et teaksid plaane ümber teha ja ei tormaks lennujaama konutama. Estonian Airi IT-tugi on olematu. Uue lennuki uudise panete Facebooki ja Twitterisse, miks mitte lennuplaanide kohta?"

Viimse kohani täis õhtusele lennule peale saanud, ei vabandanud klientide ees mitte keegi ning “karistuseks“ reisijatele pilgeni täis lennuki ja lühikese lennuaja eest vähendati pardateenindust - pakuti ainult klaas vett!

Hea Delfi lugeja, milliseid sekeldusid on sinul olnud Estonian Airi ja teiste lennufirmadega? Kuidas on nad tekitatud ebameeldivusi kompenseerinud? Kuivõrd tead sa ise, mis on sinu õigused kompensatsioonidele, kui tekitatud kahjus on süüdi lennufirma?

Ootame teie mõtteid meiliaadressil rahvahaal@delfi.ee. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest saada ka tunnustatud ning võita preemia! Kasutada võib ka Rahva Hääle vormi.