"Soovisime võtta lauda kraanivett, kuid tema sõnul ei tohi nad kraanivett tasuta pakkuda, kuna pidavat selle eest trahvi saama. Sõbranna töötab ise ühes restoranis ning teadis täpselt, et sellist reeglit pole olemas. Tellisime omale supid, kokteili ja vesipiipu, viimase pärast me sinna läksimegi. Ilusa ilma tõttu seadsime end väliterrassile. See oli äärmiselt räpane - viimati oli laude ja toole ilmselt pühitud paar päeva tagasi." kirjeldas sõbranna Cubanitat külastanud klient.

"Suitsutuhk kattis kõiki võimalike laudu ja toole. Vaatamata sellele istusime me sinna. Mõne aja pärast saabuvad supid - klienditeenindaja pillab mingid kõrsikud meile laua peale. Anname andeks - ikka juhtub. Seejärel hakkame ootama oma vesipiipu. Teenindaja on vahepeal täiesti kadunud, seejärel näeme teda välja tulemas, kuid oh ei, tema läheb hoopis suitsupausile otse meie silme ette. Lõpuks saabub kaua oodatud vesipiip - maitselt oli mõru ja midagi oli väga valesti," ja hetke pärast oli sõbrannadele põhjus teada.

"Sõbranna pidi seda pilti nähes otsad andma - meie vesipiibu vee sees hõljus hunnik mingeid tükke. Arvatavasti seda vett üldse ei vahetatagi seal. Olen äärmiselt pettunud Cubanitas. Polnud sõbrannat kaua näinud ning see kõik sai rikutud. Me keeldusime seda vesipiipu tõmbamast ja saime kuidagi ka oma raha tagasi," sõnas meile kirjutanud klient ja soovitab kõigil teistel alati kontrollida oma vett, et ei leitaks sealt midagi hõljuvat.

Cubanita Live Cafe vastas selle murekirja peale Delfile, et nad teevad alati kõik endast võimaliku, et iga külastaja tunneks end nende juures võimalikult mugavalt ja hästi. "Kliente rahulolu ja hea teeninduse pakkumine on meile esimeseks prioriteediks. Kuuldes antud juhtumist, vestlesime kõnealuse teenindajaga ning pidasime maha väikese koosoleku. Oleme juba ka antud klientidega suhelnud ning leidsime koos loodetavasti sobiva lahenduse," ütles Cubanita kohviku esindaja Delfile.