„Selline rõve leid on siis Prismast ostetud magustoidust. Tegin Prismale ning tootjale ettepaneku hüvitise tasumiseks moraalse kahju korvamiseks, kuid see jäi rahuldamata. Isegi mitte lihtsalt rahuldamata, vaid mõlemad pretensiooni saajad on lihtsalt ignoreerinud seda ja vastustes oli vaid vabandused. Vabandused on muidugi tore asi, aga nii saab iga jama pärast vabandada ning karistust kandmata, mis ei ole õige. Asi on mul endiselt külmikus ja võin ka ekspertiisi viia, kuid kes siis maksab selle ekspertiisi eest? Kas tarbija on alati see, et kannatab ning suurmettevõtteid ei saagi vastutusele kutsuda?“ küsib toimetuse poole pöördunud tarbija.

Prisma turundusjuhi Silver Säga selgitusel pöördus üks klient tõepoolest seesuguse kaebusega, kuid kuna Prisma Peremarket on jaemüügiga tegelev ettevõte ning ise neid tooteid ei tooda, ei oska market pilte täpsemalt kommenteerida.

„Seda oskab kindlasti kauba tootja esindaja. Edastasime kohe ka omalt poolt selle kaebuse edasi tarnijale ja meie teada on tootja kliendile juba ka vastanud. Vabandame veel kord kliendi ees ning palume tal ebakvaliteetse toote eest raha tagastamiseks pöörduda koos ostutšekiga Prisma kaupluse infoletti.

Hiiu Köögi kaubamärgi alt tegutseva HTÜ Tootmine OÜ tehnoloogi Indrek Laaniste edastusel on tegu esmakordse ja äärmiselt kahetsusväärse looga. "

"Pole sellist halba lugu varem juhtunud. Tegu oli kirsimagustoiduga, kus oli kasutatud kirsikompoti kirsse. Neis elutsev ussike võiski nii tarretisse jõuda. Ühtlasi on see ka juhtum, mille puhul me päris lõpuni vastutavad pole, seetõttu teavitasime leiust kompoti maaletoojat," edastas Laaniste, kelle sõnul on kliendile vabandused edastatud ja olukord lahendatud.