Lähemal uurimisel selgus, et kohati ulatus hinnatõus varasemaga võrreldes lausa 60 protsendini. Lisaks olid kadunud mõned varasemalt tasuta olnud tooted ning asendunud tasulistega.

Ilmselt ei raatsinud omanik uut hinnakirja reklaamifirmalt tellida ning säästis raha, kasutades hindade muutmisel lihtsat talupojamõistust. Vanad hinnad tõmmati kenasti kollase teibiga üle ning uued kirjuati musta markeriga peale.

Varasemalt on odavama hinna kallimaks kleepimist harrastanud ka Reserved riietepoe kett. Tookord said tarbijad hurjutada, et kippusid ülekleebitud hinnasilte uudishimust lahti kakkuma.

Tundub, et kokkuhoid on Eesti kaupmehel sügaval veres ning sellele leiab tõestusi nii nooblitest riidepoodidest kui lihtsast burgerikioskist. Head kleepimist, kallid äriomanikud!