"Alus on vaid 100-150 meetrit Aegna Tagaloome otsast. Seal on nii madal, et oma väikepaadiga ei söandaks kivide pärast isegi nõnda lähedal kaldast sõita. Oleks paras ime, kui alus sealt lahti saadaks," rääkis lugeja Delfile.

Ohutusjuurdluskeskuse (OJK) eksperdi Jens Haugi sõnul on praeguse info põhjal nimetatud juhtum kvalifitseeritud kuni asjaolude täpsustamiseni kui väga raske laevaõnnetus.

OJK ei oma praeguse seisuga informatsiooni tehniliste rikete kohta, mis aga ei välista rikete võimalikku esinemist. Nii inimlik eksitus kui ka tehniline rike või mõlemad korraga on praegu uurimise võimalikud versioonid.

Ebasoodsad ilmaolud võisid aidata kaasa sündmuste arengule. Tuule suund õnnetuse hetkel oli 355 kraadi ja tuule tugevus 16-18 m/s. Veeteede ameti laevaliikluse korraldamise keskus jälgis olukorda ja laeva manöövreid ning hoiatas laeva meeskonda enne õnnetust neljal korral ohu eest sattuda madalikule