"Jutt ei ole mõnest mädanenud mandariinist, vaid riknenud vilju oli umbes 25-30%. Kuidas selline asi võimalik on? Kuidas neid müüa tohib?" küsib tarbija.

Maksimarket vabandab kliendi ees

"On väga piinlik, et kliendid pidid meie kauplusest pettumusega lahkuma. Olukorra selgitamiseks tuleb öelda, et kahjuks vedas meid alt lepinguline koostööpartner, kes selles poes puuviljaosakonda haldab, jättes oma kohustused täitmata ja kauba väljapaneku kvaliteedi tagamiseks töö tegemata. Rakvere Maksimarket vabandab klientide ees tekkinud olukorra pärast, ning ühtlasi palub, et kliendid sedalaadi puudustele kohapeal poe juhtkonna tähelepanu juhiksid, sest vaid nii on võimalik tagada parem teenindus ja puudused maksimaalselt kiiresti kõrvaldada," selgitab Eesti Tarbijateühistute Keskühistu turundusdirektor Andres Lember.