15.01.2016, 18:20
FOTO: Mida teha, kui kodus selgub, et ostetud vili on seestpoolt mäda?
FOTO:
"Püüan toituda tervislikult ning ostan tihti värsket puu- ja köögivilja. Teisipäevaõhtune ost Tallinna vanalinnast Aia tänava Rimist oli aga söögiks kõlbmatu. Granaatõuna puhastama asudes selgus, et sisu on mäda ja hallitanud. Kuidas sellist riknenud kaupa vahetatakse või raha tagastatakse?" küsib foto saatnud lugeja.
Vastab Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats:
"Vahel võib tõesti juhtuda, et müügil olev pealtnäha kvaliteetne vili ei sobi enam toiduks. Meie teenindajad sorteerivad puu- ja köögivilju mitmeid kordi päeva jooksul ning välisel vaatlusel ebakvaliteetsed tooted eemaldatakse müügilt. Paraku pole ka teenindajal võimalik vilja sisse näha. Meil on juhtunu pärast väga kahju. Mõistagi oleme valmis kauba eest kliendile raha tagastama. Oleme Rimis alati valmis ebakvaliteetse kauba kliendile kompenseerima," kinnitab Bats.