Selle otsuse pooldajad on kindlasti rohkem kui selle mitte pooldajaid. Eesti Autokoolide Liit leidis, et seadust pole piisavalt tutvustatud ning paljud määrusedki on puudu. Näiteks pole majandus– ja kommunikatsiooniminister kehtestanud veel oma määrusega liiklusmärke, mis on eriti totter, sest seadus jõustuks juba mõne nädala pärast, kuid liiklusmärkegi poleks selleks ajaks veel kehtestatud.

Eesti Autokoolide Liit ei ole rahul sellega, et riigipoolne teavitustöö uue liiklusseaduse kohta on jäänud nõrgaks, kui mitte öelda olematuks. Taaskord pean nõustuma. Uue liiklusseaduse kohta olen saanud infot peamiselt ajalehtedest ning muidugi autokoolist, aga tavainimesele on sellest liialt vähe. Samas, euro reklaame saame aknast ja uksest, kuigi väikegi osa sellest oleks võinud kuluda uue liiklusseaduse reklaamimisele - sellega kaasnevate muutuste edastamisele kodanikele jne. Tavainimene ei suuda lugeda seda 200 lehekülje pikkust seadust ja esimese 10 paragrahvi järel löövad pooled ilmselt käega.

EAKL tegi ettepanekuid Vabariigi Valitsusele ja Riigikogule, mille kõige tähtsamad ettepanekud on ka täide minemas. Peamine ettepanek oli liiklusseaduse jõustamine lükata edasi 1. juulini, mida on toetanud majanduskomisjon, kuid mida peab toetama ka Riigikogu täiskogu. Teine ettepanek oli see, et seadusandja vaataks liiklusseaduse üle. Seda on nad teinud, kuid peavad edaspidigi tegema. Muidu asjad ei parane.

Imelik on see, et uus liiklusseadus on võetud juba päris ammu vastu, täpsemalt 17. juunil 2010. Selle kuue kuu jooksul ei suudetud asjaga tegeleda. Asjaga hakati tegelema hoopis novembri lõpus, kuid tegelikult oli juba väga hilja. Segadusi on liialt palju seaduses ning nende kõrvaldamine võtab aega.

Usun, et uuest liiklusseadusest saab asja mõne aja pärast. Loodetavasti ei varjuta seda Riigikogu valimised. Liiklusseadus on väga tähtis seadus, mida järgima peab igaüks meist. Lõplik otsus tehakse Riigikogus kolmapäeval, kui koguneb Riigikogu täiskogu istung.