Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

ERMi restorani külalised suundusid kesklinna sööma: peakokk ütles, et inimesed tulevad siia, sest ERMis süüa ei saa

 (27)
Jaga oma kogemusi aadressil rahvahaal@delfi.ee!
Eesti Rahva Muuseumi restoran  21. augustil 2017
Eesti Rahva Muuseumi restoran 21. augustil 2017Foto: Anni Õnneleid

Äsja sai lõplikult valmis kultuuriministeeriumi tellitud audit, millega heideti pilk Eesti Rahva Muuseumi (ERM) rahakotti ja selle kasutamisse aastail 2014–2016. Peale auditi telliti ka analüüs selle kohta, kui hästi töötavad ERM-i muuseumipood ja restoran. Kolm Delfi lugejat jagavad restoranikülastuste kohta kogemusi.

"Ei tea, kuidas see restoran peaks tagasi tegema kulud. Suur kõle ruum, lauad seljas üksteisel. Hinnad on nagu Michelinis, aga kohvi ja mahla pidi ootama nagu praadi, kuigi ehk 5 lauas oli inimesi, 3 teenindajat sahmisid ringi, pea ei tea, mida jalad teevad. Mahl oli tavaline pakikas, ei mingit värskeltpressitut, mida eeldaks sellise hinnaklassiga toidukohast. Kõik sellised pisiasjad teevad kokku ühe suure asja."

"Olen Tallinnast pärit pensionär ja eesti filoloogina võtsin ette tee ERMi, et süvenda ekskursioonil nähtusse ja ka näha rahvariidenäitust. Teadsin juba talvisest käigust, et kohvikus läheb raha. Süsteem oli uus ja ma ei hakanud küsima, millest valesti aru sain. Eraldi üht rooga ei saanud võtta, oli üldhind 7 eurot ja selle all pikk nimekiri toite, mida minu ees kaks soome härrat rikkalikult ette tõstsid nagu bufees ikka, nende arvet ma ei kuulanud. Mina vaatasin, et endale söömisega liiga ei tee. Kui maksmiseks läks, öeldi, et arve 8.50. ilma kohvita, selle jätsin Werneri külastuseks enne ärasõitu. Kui niisuguse pakkumise juures hind ei ole 7 euri, siis peaks see olema selgemalt esitatud. Sellega võiks ka audit tegelda."

Seotud lood:

"Endal oli selle restoga ebameeldiv kogemus möödunud jõulude ajal, sest meiega ei oldud ausad. Öelnud kohe, et oleme alles algusjärgus ja ei suuda jõulumenüüd kindlustada. Aga ei, lasti meil seltskonnaga broneerida kohad ja kohale tulla (toitu ette tellida ei saanud, see oli ohumärk, kohapeal valite, pärast selgus põhjus - valiku puudumine). Miks seda varjati ja ei öeldud, et hetkel me ei ole valmis tegelikult mitmekülgset restoranimenüüd pakkuma. Menüüs oli ainult verivorst ja kõrvits, eelroog otsas (või seda polnudki), mingi supp oli ja mingi vidin veel ehk siis valikut polnud. Ja üldse vastati, et me ei hakka teile menüüd näitamagi, sest meil on need 4 asja ruudulisel paberil ainult olemas. Selle jutu peale keerasime joonelt otsa ringi ja suundusime siis kesklinna restorani, mille peakokk ütles, et see on tavaline, inimesed tulevad siia, sest ERMis süüa ei saa. Kohvik jättis hea mulje, aga see suur resto on mõeldud hetkel küll ainult suurte bussitäite soomlaste toitmiseks komplektlõunatega ehk siis grupisöökla. Õnneks ei olnud meil väga suur seltskond, aga see oleks äärepealt võinud suurema seltskonna piduliku söömingu rikkuda, sest kohe uus koht leida ilma broneeringuta võib osutuda keeruliseks. Ebameeldiv kogemus, mida pole üheski söögikohas mitte kuskil varem juhtunud."

Jaga meiega oma muljeid ERMi söögikohtade külastusest aadressil rahvahaal@delfi.ee või kommentaariumis!