Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Elion nõuab arvete maksmist õigel ajal, ise aga viivitab oma teenuse pakkumisega

 (54)
Elion nõuab arvete maksmist õigel ajal, ise aga viivitab oma teenuse pakkumisega
Foto: Ilmar Saabas

Delfi Rahva hääle poole pöördus lugeja, kellel tekkis 26. juulil äikesetormi tõttu elektrikatkestus. "Ja hakkab tavaline suveõhtu saaga ja vaidlus Elioniga, sest lihtsalt puudub teleripilt ja internetiühendus," kirjeldab lugeja oma nördimust.

Kuna Elioni rikketelefon jättis mehe nii-öelda ootele, otsustas lugeja kontrollida naabreid. Neil töötas aga kõik korrektselt, järelikult pidi viga olema vaid tema majas.

"Hommikul saan tehnilise toega jutule. Kurdan mure viisakalt ära, tema vastab mulle, et neil ei olegi kodulahendust. Mina teen selgeks, et on. Paari minuti jooksul saab selgeks, et tõepoolest on olemas kodulahendus. Siis teeb ta selgeks, et viga pole nendepoolne vaid meiepoolne, et arvatavasti on äike meie ruuteri surnuks löönud. Mina nõustun, sest on ennegi juhtunud sama asi ja ümerringi kõigil ju teenus töötab," kirjeldab ta.

Lugeja sõnul pakkus Elioni klienditeenindaja lahenduseks uue ruuteri ostmist ja tehniku kohale kutsumist - kui osta uus ruuter, pidavat tulema tehnik koha peale tasuta. Kiire kontroll taas naabrite juures näitas aga, et võõras majas töötasid seadmed suurepäraselt. Järelikult pidi viga olema siiski Elionipoolne.

"Uus kõne Elioni tehnilisele toele mind targemaks ei teinud. Kõigepealt pidin ma selgitama, miks ma üldse helistan, sest veateade on juba kirjas. Räägin uuesti pika jutu ära. See kord nõustutakse, et viga on tõepoolest nendepoolne. Pakuvad tehnikut jägmiseks nädalaks - oleks eile kohe helistanud, oleks järgmiseks päevaks saanud. Teen selgeks, et istusin eile tund aega seal ootejärjekorras ja polnud mingit tolku asjast. Siis järsku avastab teenindaja, et siiski saab tehniku, aga ülejärgmiseks päevaks," kirjeldab mees järgmist kõnet. Järgmiseks õhtul oli lugejal tõepoolest internet ja telepilt ilma paranduse eest maksmata olemas.

"Kui mina oma Arvet 48 tunni jooksul ära ei maksa, siis olen mina kohe võlglane. Aga kui nemad oma teenust üle 48 tunni ei paku, siis on kõik korras ja mulle soovitatakse hoopis ilma nautima minna?" jääb mehe jaoks lõpuni arusaamatuks.

Elioni pressiesindaja ütles eile Eesti Päevalehele, et äike jättis tol päeval koguni 4000 klienti Tartu-, Pärnu-, Harju- ja Ida-Virumaa klienti internetist ja digitv-st ilma. Firma soovitab küll äikese ajal kõik elektriseadmed seinakontaktidest välja võtta, kuid sellegipoolest mõjutab kliente iga suurem äikesetorm.