ANNA TEADA tarbijat eksitavatest reklaamidest!
"Saku Õlletehas eksitab tarbijat, kui ütleb, et nende õlu ei ole keedetud," kommenteeris konkurent, ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop Äripäevale. "Kui ta ütleks, et nende õlu ei ole pastöriseeritud, siis oleks kõik õige olnud."
Nimelt pakutakse seal pubikülastajale uut moodi töödeldud õlut, mille kohta annab taustatekst teada: "Puhas värskus. Saku Originaal. Kristallfiltreeritud. Mitte keedetud."
Hea Delfi lugeja, kas ka sina leiad, et Saku reklaam on eksitav ja seal tuleks ära mainida, et tegu on justnimelt pastöriseerimata õllega? Milliseid tarbijat eksitavaid reklaame oled sa veel viimasel ajal märganud?
Ootame teie mõtteid meiliaadressil rahvahaal@delfi.ee. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest saada ka tunnustatud ning võita preemia! Kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat Rahva Hääle vormi.