Kõige suurem private labeli osakaal on Rimil ja Säästumärketil, kelle käibest 16% moodustab omakaubamärgi müük. Keti pressiesindaja ütles, et Rimil on eesmärk, et tulevikus oleks kõikides tootegruppides ka omamärgitoode.

Kui kaugel on aeg, mil keti omamärk võiks käibest anda poole, nagu on Šveitsis ja Inglismaal? ETK juht Kati Kusmin prognoosib, et pikema säilivusajaga toidu- ja esmatarbekaupade puhul võib isegi juhtuda, et järgmise kümne aastaga on 40% kettide sortimendist omamärgitooteid.

Hea Delfi lugeja, mis arvamusel oled sina kauplusekettide omatoodetest? Kui kvaliteetsed need sinu arvates on? Kas mõne keti omatooted on ka märgatavalt paremad kui tema konkurendi?

Ootame teie mõtteid meiliaadressil rahvahaal@delfi.ee. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest saada ka tunnustatud ning võita preemia! Kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat Rahva Hääle vormi.