16.10.2012, 13:39
ANNA TEADA, kas oled mõne vajaliku ostutšeki ära kaotanud?
Eesti suurim elektroonikapood Euronics läbis põhjaliku uuenduskuuri. Üks praktilisemaid muutusi on vabastada püsikliendid ostutšekkide ja kasutusjuhendite füüsilisest säilitamisest; selle eest hoolitseb nüüd veebipood www.euronics.ee.
"Personaalne ostuajalugu koos elektrooniliste materjalidega salvestatakse digitaalselt ja sellele saab läbi interneti kõikjalt ligi. Seega on näiteks teie ostutšekk alati poes olemas ja mure korral tuleb lihtsalt tootega kauplusesse pöörduda," selgitab Euronics Baltic OÜ tegevjuht Martin Pedai.
Hea Delfi lugeja, kas ka sul on jäänud mõni toode välja vahetamata puhtalt seetõttu, et oled ostutšeki kaotanud või ära visanud? Kas hoiad alati kõik kviitungid alles? Kirjuta oma kogemustest rikkis toodete välja vahetamisel!
Ootame teie kirju aadressil rahvahaal@delfi.ee, kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat vormi ja postitada lugusid oma kasutajakonto alt. Igal nädalal jagame parimate lugude eest ka auhindu.