Riho Tänak politsei- ja piirivalveameti korrakaitsepolitseiosakonnast ütleb, et tuisu või lörtsi puhul tuleb kõigil liiklejatel arvestada nii sõidukite halvema juhitavuse, pikema pidurdusmaa kui ka kehvema nähtavusega.

"Sellistes ilmaoludes on traagiliste tagajärgedega eksimuse tõenäosus kordi suurem, mistõttu peaks iga juht ja jalakäija ohuolukorraks juba ette valmis olema ning seda ennetama," toonitas Tänak. "Jalakäijate puhul tähendab see helkureid ja täiendavat ettevaatlikkust ristmikel ning ülekäiguradadel. Autojuhid peavad enda ohutuse tagamiseks varuma aega, valima optimaalse sõidukiiruse ja hoidma tunduvalt suuremat pikivahet."

Tänaku sõnul on autojuhtidel mõistlik enne sõidu alustamist üle kontrollida ka tuled ja klaasid ning veenduda klaasipesuvedeliku olemasolus. Tänases ilmas suverehvidega sõitjad on tema sõnul ohuks nii endale kui ka kaasliiklejatele.

Eile õhtul sattus Tallinna-Narva maaneel külglibisemisse Citröen Berlingo, mis põrkas kokku vastu tulnud Ford Mondeoga. Mõlema sõiduki juhid hukkusid ning Fordi kaasreisija viidi vigastustega haiglasse. Õnnetuse täpsemad asjaolud on selgitamisel. Berlingol olid esiteljel lamellrehvid, tagaratastel aga suverehvid.

Teine raske õnnetus juhtus samal õhtul Tallinna-Pärnu maanteel Märjamaa kandis, kus helkurita jalgratturile otsasõidu vältimiseks järsult vasakule keeranud sõiduauto Toyota paiskus teelt välja. Jalgrattur sai löögi Toyota järel tulnud VW Passatilt, mis omakorda põrkas kokku taga sõitnud Citröen Berlingoga. Sõidukites olnud inimesed viga ei saanud, kuid jalgrattur hukkus sündmuskohal.

Maanteeinfokeskus annab teada, et varahommikul jätkusid Kesk- ja Põhja-Eestis lumesadu ja tuisk. Teekatted olid peamiselt lumised või soolalumised, kõrvalmaanteed tuisuvaaludega. Lõuna-Eestis oli suurem sadu lõppenud. Sõidujäljed olid katetel märjad, katete vahel ja teede laiendustel oli paiguti lörtsi.