Nimelt oli ähmis häälega vanainimene suutnud torusse öelda vaid oma aadressi ning hõigata - gaasiboilerist vesi purskab, aidake, aidake, aidake! Kuna infotelefoni töötajal ei õnnestunud vanainimesega enam ühendust saada, siis otsustati olukorra kontrollimiseks operatiivset abi paluda mupo kesklinna tugipunktilt.

Appi tõtanud tugipunkti peainspektor Pavel Boitsovi sõnul oli nende kohale jõudes olukord hull: vanemaealine, halvatud naine nuttis ohjeldamatult, köögis lainetas põrand ning gaasiboileriga ühendatud torust purskas välja veejuga.

„Nagu purskkaev oli seal köögis, kõik kohad vett täis, inimene oli kabuhirmus ja nuttis, ei suutnud rääkida...“ kirjeldas Boitsov.

“Olime kõik märjad nagu kassipojad, teine kontrollpunkti ametnik Jaanus Kivi püüdis vee purskamist käte ja käepäraste vahenditega takistada, mina otsisin gaasi ja vee kinni keeramise kohta. Naine nuttis, ega suutnud juhatada ega aidata. Leidsin lõpuks gaasi peakraani köögis suure maali tagant ja gaasipeakraani koridorist. Vähemalt pool tundi madistasime seal. Tegemist oli vana majaga, mistõttu tekkis tõelisi raskusi vee välja lülitamise koha leidmisega.“

Pärast vee sulgemist kutsusid inspektorid välja ka avariibrigaadi. Boitsovi sõnul oli reaalne võimalus gaasi lekkeks ning sealt tulekahjuni polnud ka enam palju maad.

„Hea meel oli vanainimest aidata, ta oli väga tänulik,“ ütles Boitsov.