Nelja hukkunuga avarii 2012. aasta 7. mail Soomes Rovaniemis

Põhja-Soomes Rovaniemis hukkus liiklusõnnetuses neli Eestist pärit inimest, kui eestlasi sõidutanud kaubik vajus vastassuunavööndisse ja põrkas vastu raskeveoki esitiiba. Veokijuht sai vigastada.

Nelja hukkunuga avarii 2009. aasta 23. aprillil Lääne-Virumaal

Ränk liiklusõnnetus juhtus Laekvere vallas Padu külas, kui lauges paremkurvis sõitis teelt välja BMW 528, mis rullus korduvalt üle katuse ja süttis seejärel põlema. Autojuht paiskus autost välja ja hukkus sündmuskohal. Kolm kaasreisijat hukkusid põlevas autos.

Nelja hukkunuga avarii 2009. aasta 25. jaanuaril Järvamaal Ussisool

Tallinna-Tartu maanteel möödasõitu üritanud algaja 19-aastane juht põhjustas ränga õnnetuse, kus hukkusid ta ise, tema kaassõitja ja vastu tulnud autos olnud kaks teismelist.

Ülirängas avariis hukkunud noor juht oli lootustandev korvpallur ja Tiit Soku korvpallikooli kasvandik Jürgen Lahesalu. Üks kannatanutest oli ka Luunja vallavanem Aare Anderson, kelle tütred said surma.

Nelja hukkunuga avarii 2008. aasta 29. juunil Piibe maanteel

Sõiduautoga liiklusõnnetus juhtus Järvamaal Ambla vallas Piibe maanteel, kui teelt sõitis välja ja süttis põlema sõiduauto, milles oli neli noort inimest.

Auto sõitis ristmikul praktiliselt otse teelt välja vastu kivihunnikut, rullus seejärel üle katuse, põrkus vastu järgmist kivihunnikut ja süttis põlema.

Kohtumeditsiiniline ekspertiis tuvastas, et traagilises liiklusõnnetuses hukkunud neli noorukit (ka 17-aastane poiss) olid raskes joobes. Sõideti ka lubatust suurema kiirusega.

Nelja hukkunuga avarii 2007. aasta 25. veebruaril Tallinnas Nõmmel

Valdeku tänaval Männiku tee poole liikunud sõiduauto BMW kaotas hommikul 6.30 paiku vasakkurvis juhitavuse, sõitis teelt välja vastu puud, deformeerus ja läks keskelt pooleks. Sõidukis olnud neli kinnitamata turvavööga noormeest paiskusid autost välja ja hukkusid.

Nelja hukkunuga avarii 2000. aasta 3. märtsil Tallinna-Tartu maanteel

Harjumaal Vaidas põrkasid lumesajus libedal teel kokku kaheksa sõiduautot, kui Tallinna poolt Tartu suunas sõitnud väikebuss Volkswagen asus sooritama möödasõitu ning põrkas kokku vastutuleva veoautoga DAF.

Väikebuss sai kokkupõrke tagajärjel ülitugeva löögi ning paiskus kraavi. Tema taga liikunud rahvast täis DAF buss peatus, kuid õigeagselt ei saanud pidama bussi taga liikunud sõiduauto Opel ning sõitis bussile tagant otsa.

Opeli taga jäid seisma sõiduauto Mercedes-Benz, sõiduauto Hyunday ja sõiduauto Opel. Mõni hetk hiljem sõitis seisma jäänud autorivile sisse haagiseta tühi palgiveomasin Scania. Veoki järel liikunud buss ei suutnud libedal teel pidurdades sõidukit teel hoida ja vajus poolenisti kraavi. 

Õnnetuses hukkus neli ja sai vigastada veel viis inimest.

Kaheksa hukkunuga avarii 1996. aasta 11. oktoobril Jõgevamaal

Järelhaagisega Scania veoauto sõitis Sõõru–Nõva teel Jõgevamaal suurel kiirusel külje pealt sisse koolibussile. Surma sai kaheksa Pala põhikooli õpilast, neli poissi ja neli tüdrukut. Vigastada sai rohkem kui 10 koolilast. Õnnetuse põhjustanud veoautojuht mõisteti psühhiaatriahaiglasse sundravile, sest ta kannatas posttraumaatilise stressi käes.

Õnnetuse põhjustamise eest ei ole kedagi kohtu alla antud.