"Näiteks USA-s lähevad enamikus osariikides sedalaadi juhtumid mitte õnnetusjuhtumite alla, vaid see on otsetõlkes tapmine kasutades liiklusvahendit (vehicular homicide või vehicular manslaughter). Mõnes osariigis võib see kaasa tuua isegi mõrvasüüdistuse," rääkis kriminoloogia professor Vikerraadiole.
Minu meelest võiks meil küll tekkida liiklustapmise koosseis," ütles Saar, kelle hinnangul oleks siis selge ähvardus, et kui inimene on joobes ja sõidab ligi 200 km/h, siis ei saa autot käsitleda muul kujul kui taparelvana.
Saar selgitas, et Eestis karistusseadustikus on tahtluse kolm astet – otsene tahtlus, kaudne tahtlus ja ettevaatamatus – ja praegu lähevad sedalaadi juhtumid ettevaatamatuse alla, aga siis nihkuksid nad ettepoole ja ka varasemad karistused oleksid karmimad.