Auto roolis oli 17-aastane noormees, kellel oli küll piiratud juhtimisõigus, aga antud juhul ei oleks ta siiski tohtinud autot juhtida, sest kõik BMW-s olnud kaasreisijad olid samuti alaealised. Seaduse järgi võib piiratud juhtimisõigusega isik autot juhtida vaid juhul, kui masinas on juhiluba omav inimene.

Autot juhtinud noormees kahetses oma tegu ja sai aru selle ohtlikusest. Ta kinnitas, et see oli väga rumal tegu ning lubas rohkem enam nii mitte teha. Pärast kihutaja kinnipidamist vormistasid politseinikud rikkumise ning autoga ei lubatud enne edasi sõita, kui saabub kaine ja juhiluba omav isik. Seniks jäi BMW-s olnud seltskond ootama.

Politsei patrullteenistuse vanem Üllar Kütt ütles vahejuhtumit kommenteerides, et sellise kiiruse puhul ei sea juht vaid enda elu ja tervist ohtu, vaid lisaks teistele autos olijatele veel ka kõikide samal teel liikuvate inimeste elu. Kütt lisas, et niivõrd suure kiiruseületamise puhul on ette nähtud karmid karistused - rahaline karistus kuni 1200 eurot, arest kuni 30 ööpäeva ning juhtimisõigus võidakse ära võtta kuni kaheks aastaks.

Praegusel juhul saab Mäos kihutanud 17-aastast noormeest karistada veel ka selle eest, et tal puudus juhtimisõigus. See tähendab omakorda aga seda, et ta ei saa enne õigeid juhilube teha, kui see karistus pole kustunud ehk juhtimisõigust võib noormees taotlema hakata alles aasta pärast karistuse kandmist.

Aasta tagasi ehk 2. aprillil 2011 peatasid politseinikud samas kohas, Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel Mäos sõiduauto Audi, mille liikumiskiiruseks mõõdeti samuti 186 km/h.