Kolme päeva jooksul kontrollisid politseinikud 136 raskeveokijuhti ning alustasid 47 väärteomenetlust. Korrakaitsjad tabasid ühe juhtimisõiguseta ning ühe kiirust ületanud veokijuhi.

Erakorralisele ülevaatusele suunati 14 sõidukit ning avastati 37 massipiirangute rikkumist. Joobes juhte kontrollitute seast ei tuvastatud, küll aga oli 15 juhti rikkunud töö- ja puhkeaja seadust.

„Raskeveokite sattumine liiklusõnnetustesse on nende suure massi tõttu sageli traagiliste tagajärgedega. Õnnetused aga kipuvad juhtuma siis, kui juht on väsinud ning tema tähelepanu ja reageerimisvõime on seetõttu häiritud, sõiduk on tehniliselt korrast ära või on koorem lubatust suurem või kinnitamata,“ selgitas kontrollimise ning juhtide tähelepanu pööramise vajalikkust politsei- ja piirivalveameti vanemkomissar Priit Tuuna.

Sel aastal on raskeveokitega juhtunud õnnetustes hukkunud kolm veokijuhti.

Rängim õnnetus juhtus mai alguses, kui üks raskeveok sõitis Tallinna-Narva maantee 109. kilomeetril remondis olevalt Sämi sillalt alla.

Poolhaagisega veoauto DAF, mida juhtis 61-aastane Vladimir, sõitis silla teepiiretest läbi ja tammist alla.

Ida prefektuuri operatiivjuht Ain Kruuse ütles toona, et piirkond oli õnnetuse hetkel valgustatud ja eelnevalt oli maanteel ka kiirust piiravad liiklusmärgid.

Liiklusõnnetuse toimumise asjaolud on jätkuvalt välja selgitamisel. Alustatud on kriminaalmenetlus.