Esialgsetel andmetel kaotas 27-aastane mees tanklast välja sõites ja parempööret sooritades oma sõiduauto BMW üle kontrolli ning libises auto tagaosaga vastassuunavööndisse. Narvast Tallinna suunas liikunud liinibussi roolis olnud 40-aastasel naisel ei õnnestunud paraku kokkupõrget vältida.

Liiklusõnnetuse tagajärjel hukkusid BMW-s kaasreisijatena viibinud 20-aastane naine ja 21-aastane mees. Sündmuskohalt toimetati haiglasse 27-aastane BMW roolis olnud mees ja kaasreisijana autos viibinud 21-aastane naine, kes haiglas suri.

Liinibussis reisijana olnud 52-aastane naine sai kergemaid vigastusi ja kiirabi andis talle kohapeal esmaabi.

Liiklus õnnetuspaigas oli mitu tundi häiritud ning taastus alles kella 1.10-ks.

„Politsei avaldab kaastunnet hukkunu lähedastele. Hetkel on veel vara öelda, mis traagilise liiklusõnnetuse põhjustas, aga praegustel andmetel on meil alust arvata, et BMW juht ei arvestanud oma sõidukogemustega ning kaotas vihmast tingitud libedal teelõigul järsult pöörates juhitavuse,“ sõnas Ida prefektuuri operatiivjuht Andres Jaggo.

Operatiivjuht tuletab juhtidele meelde, et pärast vihmasadu, eriti värskelt asfalteeritud teelõigul, on sileda pinnase tõttu teeolud üpris libedad. „Sõitma minnes tuleb igal juhil kriitiliselt hinnata oma sõidukogemusi ja arvestada tuleb ka muutlike teeoludega,“ lisas Jaggo.

Juhtumi kohta on alustatud kriminaalmenetlus karistusseadustiku paragrahvi järgi, mis käsitleb sõidukijuhi poolt liiklusnõuete ja sõiduki käitusnõuete rikkumist ettevaatamatusest, kui sellega on põhjustatud kahe või enama inimese surm.

Sündmuse täpsemad asjaolud selguvad kriminaalmenetluse käigus, mida viib läbi Ida prefektuur ja juhib Viru ringkonnaprokuratuur.

Delfi lugeja sõnul on piirkonnas olnud ennegi ohvritega õnnetusi, sest sõiduautol on väga halb nähtavus Olerexi tanklast väljasõidul. "Endal sealt ka üks ohtlik kogemus (õnneks lõppes hästi), mitte kunagi enam ei põika sinna tanklasse sisse," lisas lugeja.

Delfi lugeja Andres ei ole aga eelneva jutuga nõus ja esitab enda poolt detailse kirjelduse õnnetuspaiga kohta.

"Ida poole on 1,6 km sirget teed (mis tõuseb viadukti tõttu, seega parem nähtavus). Lääne poole on 800 meetrit sirget teed, millele järgneb kerge kurv. Puuduvad puud ja igasugused tõkked nähtavusele," kirjeldas ta.

"105 km/h on 30 m/s ehk 800 meetrit läbitakse 27 sekundiga. Sul on 27 sekundit aega reageerida ja sa nimetad seda nähtavust ohtlikult halvaks!? Tekib vägisi tunne, et just sellised Delfi lugejad põhjustavad liiklusõnnetusi, mitte halb nähtavus," lisas ta.

"Kahjuks tuleb tõdeda, et ohvritega õnnetusi on seal seetõttu, et inimesed on tähelepanematud. Näiteks ükskord sõitis veoauto vasakpöördeks peatunud autole tagant lihtsalt sisse. Ehk aitaks, kui maanteeamet sinna pöörderajad tekitaks?" arvas Andres.

Olid sündmuskohal või sõitsid mööda? Ootame infot, pilte ja videoid aadressile rahvahaal@delfi.ee.

Kaart Koogu küla asukohaga:

Jaga
Kommentaarid