"Tahtsime tollaseid uurimistulemusi ja kogu kontseptsiooni algpõhja ära kasutada," ütleb Ettevõtluse arendamise sihtasutuse (EAS) brändijuht Leitti Mändmets, kelle sõnul oli neil möödunud aastal "Welcome to Estonia" edasiarendamiseks kasutada 1,1 miljonit ja tänavu ligikaudu miljon krooni, kirjutab Õhtuleht.

Töö tulemusi ja sellest tekkivaid võimalusi üritatakse kodulehe tutvustaeestit.eas.ee kaudu võimalikult paljudele firmadele ja riigiinstitutsioonidele tutvustada.

Väikeettevõtja võib sealt võtta reklaamsõnumeid, fotosid ning Eestit tutvustavaid esitlus- ja reklaamipõhju, millele saab oma sõnumid peale kirjutada.

Mändmetsa väitel on järjest rohkem neid, kes peavad Eesti riigi mainekujundamisse investeerimist hädavajalikuks, kaasa on tulnud näiteks Hotellide ja Restoranide Liit ja Kaubakoda ning Tallinna, Pärnu, Tartu ja Otepää linn.