Viimane õnnetus libeduse tõttu juhtus selle nädala hakul, mil buss kaotas väljasõidul hetkeks juhitavuse. Bussi ootamatu libisemise tõttu kukkus sõidukis olnud vanem naisterahvas, lõi pea veriseks ja väänas jalga. Paar nädalat varem rammis aga juhitavuse kaotanud buss terminali tugisammast, kirjutas Postimees.

Eriti valmistab juhtidele tuska värskem juhtum, sest liikluspolitsei võib roolis olnud bussijuhi õnnetuses süüdlaseks jätta, viidates valele sõidukiirusele.

Tallinna autobussikoondise pressiesindaja Sirje Roht ütles, et juhid hakkasid terminali põranda libeduse üle kurtma juulis, mil olid tugevad vihmad. Firma teatas libedusest ka linna transpordijuhtidele.

Tallinna transpordi- ja keskkonnaameti juhataja asetäitja Tiit Siimon ütles, et põranda libedust ei osanud terminali projekteerimisel keegi ette näha. Ta lisas, et kui suvel hakkasid probleemid ilmnema, asuti küsimusele ka lahendust otsima.

Viru keskuse juhatuse liige Ants Vasar ütles, et keskus võtab põranda karestamise linna nõudmisel peatselt ette ning esimene proov tehakse terminalis väiksel põrandalapil veel sel nädalalõpul — öösel, et bussiliiklust mitte häirida.