Väsitavaks teeb maanteeameti nõuniku kohuseid täitva Vane sõnul Tallinna-Tartu maantee kõrge liiklussagedus ja kolonnide tekkimine, mis liiklust veelgi pingestab.

"Enamasti ta nii kipub olema, sest kolonn tekib ju mingi aeglasemalt liikuva sõiduki järgi. Siis tuleb asja võtta rahulikult ja ei pea ilmtingimata tagantpoolt hakkama tervest kolonnist mööda pressima. Samuti on pikivahed üsna olematud eriti just kolonnis sõites," ütles Vane Delfile.

Koostööd teiste liiklejatega peaks tegema ka auto, kelle taha kolonn tekkinud on. "Ta peaks ka ikka tahavaatepeeglisse vaatama ja vajadusel kas või seisma jääma, et kolonn mööda saaks. Või võimaldama möödasõitu, andmaks suunatulega märku ja võib-olla võtma natukene teeserva poole. Peaks tekkima suhtlus tagapool sõitvate sõidukitega."

Tartu maanteel liiklemist teeks Vane sõnul pingevabamaks 2+2 sõiduradade pikenemine. "Kui võtta Narva maanteed, kus ka alguses on liiklussagedus päris suur, siis seal on kaks rida suhteliselt pikalt. Ei teki kolonne ja ta sujub. Tartu maanteel on veel see 2+2 osa suhteliselt lühike ja liiklussagedus päris suur. Siis tekivadki kolonnid ja see pingestab liiklust," selgitas Vane.

Vane soovitab väsitavama tee ja pikema sõidu ajal juhil end enne teele asumist korralikult välja puhata ja pikema sõidu ajal teha puhkepause. Eriti kuuma, päikesepaistelise ilmaga. Samuti rõhutab Vane pikivahe hoidmise tähtsust.