"Küsimus ongi selles, millisena keegi publiku seast Õllesummerit võtab - kes kultuuriüritusena, kes võimalusena ennast silmini õlut täis kaanida.
Muuseas, selle viimase variandi pooldajad ei pea selleks üldse mingile
summerile trügima, piisab kohaliku poe tagusestki," sõnas keskerakondlasest riigikogulane.

"Ise muuseas Õllesummeril ei käi, ei ole minu maitse, aga arvan, et mõeldud on see siiski kultuuriüritusena," vastas Vassiljev Delfi küsimusele, kas ta peab õllesummerit kultuuriürituseks või alkoholi propageerivaks ürituseks, mida varjatakse muusikalise eeskavaga. "Enamik rahvast võtab seda kultuuriüritusena ja kui keegi kipub muljet rikkuda, siis kutsutakse ju korrale, korrakaitse on seal päris kõva."

Alaealisi võib summerile lasta, aga koos täiskasvanud saatjaga. "Või mis
arvatakse, kas keelame alaealistel ka kohaliku poe alkoholileti eest
möödumise?" küsis Vassiljev.

Lauluväljak on täiesti sobiv koht, kui tahame massilise osavõtuga
hästi organiseeritud ja hästi turvatud üritust. "See hiljutine
poleemika laste ja lillekeste asjus, kes kus õitseb, üks ütles
rumalasti, aga et teine lehte torkas, oli veel rumalam tegu."

Lauluväljakul toimuvad ju ka rokk-kontserdid, mis meie rahvamuusikaga
mitte kuidagi kokku ei klapi. Ja mis siis, peaasi et mitte korraga.
Aga muidugi, eks valikuvõimalusi ju ole, tõstame Õllesummeri Lasnamäe
taha põllule ja vaatame, mis saab :)

Ja lõpetuseks, kus rohkem juuakse, kas summeril või jaanikul? Vaadake,
kuidas näeksid välja samad küsimused veidi teises kontekstis:

1. Kas kohalik jaanituli on kultuuriüritus või joomise propageerimine?
2. Kas alaealisi üldse tohiks jaanitulele lasta?
3. Kas kohalik park laululava ja kiigega on üldse jaanikule parim võimalik koht?

Kellel ikka suur tahtmine, joob ennast ka teatri puhvetis silmini
täis. "Igaks juhuks keelaks ooperi ära, onju?" naljatas Vassiljev.