TV3 juhi Toomas Vara sõnul on uue telekanali suurimaks konkurendiks kohe ilmavalgust nägev Kanal 2 toodang Kanal 11. Täpseid investeeringuid uude telekanalisse Vara nimetama ei soostunud, küll aga lisas, et tegemist on tõsise investeeringuga, mis on kordades suurem, kui näiteks Kalev Meedia Kalev Sporti tehtud investeeringud.

Vara sõnul on tegemist kanaliga, mis peaks köitma just nooremat generatsiooni ning eelkõige linnainimest.

Kuna tegemist on siiski eelkõige nooremale generatsioonile suunatud telekanaliga, tekib paratamatult mõte, kas mitte TV6 näol ei kujune konkurent MTV Eestile. TV6 programm algab alles hilisel pärastlõunal ning hommikupoolikuti pakub televaatajale meelelahutust Star FMi otse-eeter. Vara lükkab selle mõtte aga juba eos ümber sõnades, et kahel kanalil on suur erinevus ja konkureerida ei ole eelnimetatud telekanaliga plaanis.

„TV6 on siiski programmiga telekanal ning siinkohal on võrdlus absoluutselt kohatu,“ märkis Vara.

„Suureks konkurendiks peame aga Kanal 11. Tõsi, sihtgrupid on meil erinevad. Kanal 11 on läinud kergema vastupanu teed ning on kontsentreerunud naistele, kes veedavad reaalselt rohkem aega televiisori ees kui mehed. Meie oleme oma kanali suunanud pigem noorele linnainimesele ja võrreldes Kanal 11-ga oleme me mõnevõrra meestekesksemad,“ sõnas Vara, põhjendades telekanali suunitlust sellega, et suured vanemad telekanalid on hakanud rohkem rõhku asetama vanemale vaatajale.

Küsimusele, miks tulevad kaks uut telekanalit turule just ühel ajal ja lausa paaripäevase vahega, vastas Vara, et kanal ei olnud varem turuletulekuks tehniliselt valmis. „Kuna saime Kanal 11-ga litsentsi üheaegselt, olime mõlemad sunnitud turule tulema hiljemalt 30. märtsiks. Oleksime võinud TV6-ga ka varema välja tulla, aga ei olnud selleks tehniliselt valmis,“ sõnas mees, vihjates, et ka Kanal 11 polnud turuletulekuks enne valmis, kui viimane tähtaeg kukkus.