Delfi lugeja ostis eile internetist Tartu-Tallinna bussipileti, kuid pärast maksmist ja pileti välja printimist avastas, et ostis pileti kogemata samaks päevaks ehk eilseks, kuigi plaanis osta tänaseks. Lugeja valis Bussireisid.ee kodulehel ja bussipiletilgi kirjas olnud infonumbri 12550, et pilet ümber vahetada. Telefon teatas aga, et number pole kasutusel.

Pileti tagastamise sooviga lugeja leidis uut kontakti otsides Tartu infotelefoni 17017, mille vastamist ootas eile edutult kolm tundi. Seejärel veebist leitud bussifirma tavanumbrilt anti uus lauanumber, millele samuti ei vastatud. Nii jäi lugeja abita ja võttis viimaks ette jalutuskäigu Tartu bussijaama. Bussijaama tuli nimelt kõndida, sest linnas oli triatlon ja tänavad suletud.

Tartu infotelefonilt selgitati Delfile, et pühapäeviti infotelefon ei tööta. Paraku teatatakse kõne alguses küll, et tegu on tasulise infoliiniga, kuid mitte seda, et pühapäeval pole kõnele vastamist loota. Nii juhtuski lugejaga, et ta ootas pikalt kõne vastamist ning ilmselt näeb seetõttu ka tavapärasest suuremat telefoniarvet, sest, nagu öeldud, tegu on tasulise infoliiniga.

Tallinna Bussijaama OÜ administraator Siiri Sepik kinnitas Delfile, et number 12550 töötab ka nädalavahetustel ning pühapäeva kohta pole laekunud rohkem ühtki kaebust ega ka teadet rikkest. Sepik märkis, et on olnud juhuseid, kus probleemi põhjuseks on mobiilioperaator.

Samas tuletas Sepik meelde, et veebipileti tagastamiseks ei pea helistama tasulisel numbril, vaid seda saab teha ka tasuta kodulehelt. Nimelt tuleb valesti ostetud pileti andmed saata vähemalt pool tundi enne bussi väljumist aadressil tagastus@bussireisid.ee, mis töötab ööpäevaringselt. Arvestama peab aga, et tagastustasu on üks euro pileti kohta.