"E-hääletajate hulga ilmselge suurenemine näitab, et edaspidi peavad erakonnad oma kampaaniaid teisiti üles ehitama. Esiteks on selge, et ainult traditsiooniliste meediakanalite oskuslikust enda heaks tööle panemisest enam ei piisa. Kui kolmandik valijaid tahab toimetada e-keskkonnas, siis tuleb ta ka sealt üles leida ja suhelda temaga selle keskkonna reeglite järgi," ütles Uudelepp Delfile.

"Ka nendel valimistel oli näha kandidaate, kes küll püüdsid näiteks sotsiaalvõrgustikes hakkama saada, kuid seda tavakohase "minult sulle" meedia võtmes," lausus Uudelepp ja märkis, et need üritused kukkusid läbi ja tekitasid pigem kummastust ja pilkeid.

"Teiseks muutub kampaaniate ajastus. Tavakohaselt on põhirõhk suunatud viimastele valimiste eelsetele päevadele, et kõhklejaid enda poole kallutada. Nüüd on selge, et vähemalt osa kõhklejaid tuleks üritada varem kätte saada, st kampaanial peab olema n-ö kaks kulminatsiooni. Üks eelvalimiste ajaks ja teine valimispäeva ette," arvas Uudelepp.