02.04.2012, 16:00
Unine helistaja küsis abitelefonilt õiget kellaaega
FOTO:
Märtsis helistati Tallinna abitelefonile 1345 kokku 4996 korda, kusjuures kõige rohkem helistajaid, kokku 1601 oli seoses transpordi probleemidega, koristustööde korraldamise asjus tehti 313 kõnet ja 251 helistajat avaldasid rahulolematust linna liikluskorraldusega.
Rubriigis teistsugune probleem fikseeriti märtsis 514 pöördumist. Näiteks sooviti, et keegi tuleks ja paneks maja ees kasvava puu otsa pesakasti. Küsiti, kelle poole pöörduda, kui tundub, et keegi kuulab mobiilikõnesid pealt ja ka seda, mida teha siis kui müügiesindajate telefonikõned hakkavad juba närvidele käima.
Ja kuna möödunud nädalal nihutati kella talveajalt suvisele ajale, küsisid mitmed unise häälaega kliendid abitelefoni dispetšeritelt lihtsa ja inimliku küsimuse – mis see täpne kellaaeg siis nüüd on?
Nagu juba tavapärane kasutati abitelefoni dispetšerite abi üldise linnainfo saamiseks ja selliseid kõnesid oli märtsis kokku 991.