Firma DHL lubas saadetise kohale toimetada hiljemalt 22. oktoobriks. Naine maksis teenuse eest 536 krooni, kirjutab SL Õhtuleht.

Päeval, mil ümbrik oleks pidanud olema pärale jõudnud, tellis naine firma kodulehelt paki teekonna kohta aruande. “Oo üllatus, üllatus! Arvake ära, kus mu saadetis oli?” Aruanne näitas, et 21. oktoobri hilisõhtul on ümbrik jõudnud Brüsselisse, olles eelnevalt läbinud Helsingi ja Stockholmi.

DHLi klienditelefonilt tuli vastuseks, et kahju küll, aga mis nüüd enam teha.

Pärast nädalavahetust uue aruande tellinud naine sai teada, et 22. oktoobri hilisõhtul on ümbrik jõudnud Itaalia linna Milanosse. Kliendiinfo teatas, DHLi töötajatel Brüsselis oli streik, aga et kohe jõuab pakk pärale.

Paraku nii see ei läinud. Asi oli juba kiire. Naine nõutas ümbrikus olnud dokumentide asemele uued ja otsustas seekord vagunisaatjaga õnne proovida.

Järgmise päeva hommikul olid paberid kohal. Tema esimene saadetis jõudis Moskvasse 1. novembri hommikul.

DHL Eesti klienditeeninduse juht Elo Sõber ütles, et firma menetleb naise kaebust ja tagastab talle teenuse eest makstud summa.

“Saadetis läbib sõltuvalt sihtkohast erinevaid transiidipunkte (Moskva saadetised läbivad alati Brüsseli sorteerimiskeskuse),” selgitas Sõber. “Antud juhul oli tegemist äärmiselt kahetsusväärse juhtumiga, kus transpordiaega mõjutas streik Brüsseli DHLis. See oli ka põhjuseks, miks saadetis ei läbinud tavapärast transiiti, vaid lisandusid Itaalia ja Inglismaa.”