6183 häält kogunud Maardu linnapea Bõstrov teatas, et kulutas valimisreklaamiks 184.470 krooni, selle summa kogus ta avalikkusele tundmatutelt eraisikutelt. Omast taskust maksis Bõstrov 12.400-kroonise kautsjoni ja 9470 krooni eest arveid.

Kõige enam kulus Bõstrovil raha raadioreklaamile — 49.300 krooni. Ajalehereklaam läks maksma 37.100 krooni, trükistele kulus 24.760 krooni. Telereklaami tegi Bõstrov 10.780 krooni eest.

Häälte arvult neljast üksikkandidaadist teise tulemuse saavutanud Marek Strandberg ütles oma aruandes, et otseselt toetas tema kampaaniat Eestimaa Looduse Fondi juht Toomas Trapido, kes tasus kautsjoni.

5372 valija toetuse pälvinud Strandberg selgitas, et tegi enamiku enda tutvustamiseks valimiste eel ise ja vabatahtlike abiga. 9939 krooni kogunes Strandbergi sõnul annetajatelt veebilehe www.metsas.ee edendamiseks, kuid sellel polnud otsest seost valimiskampaaniaga.

Eurovastane Martin Helme kirjutas, et talle annetati kampaania korraldamiseks saja ja paarisaja krooni kaupa kokku 750 krooni. 1475 häält saanud Helme aruande järgi oli talle kõige suuremaks väljaminekuks 12.400-kroonine kautsjon.

Helme teatas, et 1000 krooni kulus bensiinile, 525 krooni trükistele, 399 krooni sidekuludeks ja 95 krooni kodulehe serveri rendiks.

Neljas üksikkandidaat Heikki Tann märkis oma ühelauselises aruandes riigikogu komisjonile, et kulutas 5000 krooni enda reklaamimiseks SL Õhtulehes ja teist sama palju maakonnalehes Põhjarannik.

Riigikogu korruptsioonivastase seaduse kohaldamise erikomisjon vaatas kolmapäeval laekunud erakondade ja üksikkandidaatide aruanded üle.

Komisjoni esimees Margi Ein ütles BNS-ile, et erakondade aruanded olid piisavalt üksikasjalikud. “Kuid komisjon ei saa veel kinnitada, et kulutused vastavad juba meedias esitatud andmetele. Sisulise analüüsi tegemine on mahukas ja aeganõudev,” sõnas Ein, lisades, et komisjon võtab selle töö ette lähiajal.

Samuti tuleb erakondadel ja üksikkandidaatidel esitada täiendav aruanne tasumata arvete kohta. Aruanded valimiskampaanias kasutatud raha päritolu ja kasutamise kohta on kõigile vabalt kättesaadavad riigikogu korruptsioonikomisjoni veebilehel.

Kõige kallima kampaania viis läbi Res Publica — 6,4 miljonit, millele lisandus Carmen kassi isiklik 1,3 miljonit maksnud kampaania. Reformierakonna valimiskampaania maksis 4,94, Keskerakonnal 4,77, Rahvaliidul 3,5, Isamaaliidul 1,73 ja Sotsiaaldemokraatlikul Erakonnal 1,5 miljonit krooni.